مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو در ایران می‌ماند؛ خوش قولی رنو برخلاف پژو-سیتروئن و هیوندای!

آمریکا از برجام خارج شد و تمام شرکت‌های خارجی را برای حضور در ایران تهدید کرد و به آنها ضرب‌العجل 90 و 180 روزه داد تا به طور کلی از ایران خارج شوند. در همین راستا گروه PSA از ایران خارج شد و هیوندای نیز عملا کرمان موتور را تنها گذاشت ولی در یک اقدام قابل ستایش، رنو اعلام کرد با وجود تحریم‌های سنگین آمریکا، در ایران حضور خواهد داشت و قصد ترک ایران را ندارد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی رنو که یکی از شرکت‌های پسابرجامی حاضر در ایران محسوب میشد و با خودروسازان بزرگ کشور همکاری می‌نمود در خبری اعلام کرد که قصد ترک ایران را ندارد و برخلاف رقبای فرانسوی و کره‌ای خود در ایران باقی خواهد ماند.

تاریخچه رنومدیرعامل شرکت رنو فرانسه در مجمع سالیانه این شرکت گفت: ما قصد ترک ایران را نداریم حتی اگر مجبور باشیم سطح فعالیت‌های خود را کاهش دهیم ولی قطعا حضور در ایران را از دست نخواهیم داد.

این اقدام رنو در حالیست که مشخص نیست رنو با جریمه‌های سنگین احتمالی آمریکا علیه این شرکت چه خواهد کرد! و سوال دوم اینجاست اگر امکان ادامه حضور شرکت‌ها در ایران وجود دارد، چرا پژو و هیوندای به راحتی همکاری خود را تعلیق کردند؟

رنو کپچر 2017به نظر می‌رسد طرفین قرارداد این شرکت فرانسوی در ایران مانند خودروسازان و نگین خودرو به خوبی توانسته‌اند توافق محکمی را با این شرکت امضا کنند که منجر به این تصمیم شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا