Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت نجومی فولگس گلف 2018 در بازار تهران + جزئیات

شاید وقتی خبر گرانی 100 میلیون تومانی سانتافه یا سراتو و دیگر خودروهای خارجی را منتشر می‌کردیم تصور نمیشد که چند روز بعد خبر فاصله 300 میلیون تومانی قیمت نمایندگی با بازار خودروی فولگس گلف 2018 را منتشر کنیم! این اتفاق در حالیست که به تازگی کمپین نخریدن خودرو توسط بسیاری از سلبریتی‌ها راه افتاده و به نظر می‌رسد خریداران خودروهای صفر داخلی و خارجی به زودی نقره داغ می‌شوند.

به گزارش چرخان، طی روزهای گذشته ماموت خودرو نماینده رسمی محصولات فولکس واگن در ایران اقدام به عرضه 10 خودرو از مدل فولگس گلف 2018 کرد که این خودروها طبق روال معمول سر از نمایشگاه‌های لوکس خودرو در آوردند و حالا با قیمت 580 تا 600 میلیون تومان به مصرف کننده فروخته می‌شوند.

این تفاوت قیمت در حالیست که گفته می‌شود به زودی نماینده رسمی فولکس واگن اقدام به فروش و پیش فروش این خودرو خواهد کرد و این تفاوت قیمت ایجاد شده صرفا یک جو روانی است ولی از سوی دیگر شنیده‌ها از وضعیت واردات این خودرو حاکی از افزایش قیمت شدید رسمی این خودرو به دلیل افزایش نرخ ارز است.

از مشخصات خاص فولگس گلف 2018 می‌توان به پیمایش 100 کیلومتر در 6.4 ثانیه اشاره کرد. البته این خودرو در بحث مصرف سوخت نسبتا بالا ارزیابی می‌شود و به نظر می‌رسد خریداران چند صد میلیون تومانی این خودرو می‌بایست نگران مصرف آن نیز باشند! (البته کمی مزاح بود D:)

فولگس گلف 2018
فولگس گلف 2018

اگر بتوان یک نقطه قوت دیگر برای این هاچبک نام برد، بدون شک می‌توان به کابین نرم و رانندگی آرام و قابل‌قبول این هاچبک آلمانی اشاره کرد. به‌طوری‌که راننده و سرنشینان در هنگام رانندگی، احساس می‌کنند در دنیایی آرام و بدون هیچ سروصدایی قرارگرفته‌اند. اگرچه فرمان خسته‌کننده و پدال ترمز نرم و بسیار حساس این خودرو، می‌توانست بسیار بهتر از آنچه که هست طراحی شود اما عملکرد خودرو در پیچ‌های جاده بسیار قابل‌قبول و راضی‌کننده است.

 

فولگس گلف 2018نسبت به قیمت خودرو می‌توان گفت که طراحی و زیبایی داخل کابین واقعاً ارزش بیشتری را داشته و راننده و سرنشینان می‌توانند از فضای داخلی کافی، مثلاً ظرفیت عالی و کافی برای ۳ سرنشین در قسمت عقب خودرو بهره‌مند شوند. در جدول زیر می‌توانید به صورت خلاصه امکانات و شاخصه‌های این خودروی هاچ‌بک را مشاهده نمایید:

موتور ۱.۸ لیتری توربو موتور
۱۷۰ اسب بخار قدرت/۱۹۹ پوند-فوت گشتاور توان خروجی
۶ سرعته خودکار سیستم انتقال قدرت
۸.۵ لیتر در جاده/۱۲ لیتر در شهر/۱۰.۵ ترکیبی مصرف سوخت
چرخ های جلو محرک(FWD) نوع انتقال قدرت
۱۳۶۲  کیلوگرم وزن
۵ نفر ظرفیت سرنشینان
 ۲۰,۹۱۰ دلار قیمت پایه
۲۴,۷۵۵ دلار قیمت نهایی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.