Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خرید از نمایندگی رسمی نیسان در ایران

شرکت‌های بزرگ و چندملیتی در کشورهای مختلف، نمایندگی دارند. وظیفه این نمایندگی‌ها فروش، پیش فروش و همینطور خدمات پس از فروش محصولات است. شرکت نیسان نیز از این قاعده شرکت‌های بزرگ مستثنی نیست و این شرکت ژاپنی-چندملیتی در بیش از 160 کشور دنیا نمایندگی دارد. نماینده رسمی شرکت نیسان در ایران در طول چند دهه شرکت پارس خودرو بود اما بعد از اعمال تحریم‌ها علیه ایران، همکاری پارس خودرو و نیسان در اوایل دهه 90 شمسی ملغی شد. گفتنی است که چه در زمانی پارس خودرو نماینده رسمی نیسان بود و چه بعد از آن، شرکت‌ها و افراد مختلفی دست به وارادت محصولات نیسان می‌زدند و هم‌چنان می‌زنند اما هیچ‌کدام نمایندگی رسمی نبودند. این داستان ادامه یافت تا اینکه در سال 95 قراردادی میان شرکت نیسان و شرکت جهان نوین آریا بسته شد و این شرکت از سال 95 نماینده رسمی شرکت نیسان در ایران شد و از آن تاریخ به بعد خودروهای شرکت نیسان ژاپن را که در ژاپن و انگلستان تولید می‌شوند با استانداردهای جهانی و تحت نظارت آن شرکت در ایران عرضه می‌کند. . اکنون سه خودروی جوک، ایکس تریل 2017 و ایکس تریل 2018 که از محصولات شرکت نیسان هستند، در این جهان نوین آریا به صورت نقد و اقساط یا پیش فروش به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین این شرکت در 14 شهر بزرگ کشور، نمایندگی دارد و خدمات خود را ارائه می‌کند. با این اوصاف مهم‌ترین مرجع برای خرید نیسان صفر در ایران، شرکت جهان نوین آریا است. این شرکت توانسته است در مدت کوتاه فعالیت خود 10 درصد از کل خودروهای وارداتی را به محصولات خود اختصاص بدهد.

خودروی نیسان جوک با طراحی متفاوت به بازار عرضه شده است. این خودرو هم اسپرت و هم اس‌یووی (شاسی بلند) است که در نوع خود بسیار خلاقانه طراحی شده و علاوه بر این تعادلی بین راندمان و قدرت در آن رعایت شده است. خودروی جوک در سه تیپ اسپورت، پلاتینیوم و اسکای پک تولید شده که تفاوت این سه تیپ در آپشن‌ها، جزئیات طراحی و قدرت آن است. در بازار خرید نیسان صفر، قیمت نیسان جوک تیپ اسپورت 245 میلون تومان، تیپ پلاتینیوم 192 میلیون تومان و تیپ اسکای پک 180 میلیون تومان است. خودروی جوک حدود یک سال و نیم است که به بازار عرضه شده و در این مدت جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

خودروی نیسان ایکس تریل با شعار «هیچ چیزی جلودار شما نیست» و در دو مدل 2017 و 2018 توسط شرکت جهان نوین آریا به فروش می‌رسد؛ این شرکت در تبلیغ ایکس تریل می‌گوید اگر به دنبال خودرویی جسور و مقتدر، با امکانات فراوان ایمنی و فناوری هستید باید به سراغ آن بیایید. بین دو مدل 2017 و 2018 ایکس تریل تفاوت‌هایی بیشتر در جزئیات وجود دارد تا در کلیت خودرو. خودروی ایکس تریل توسط نمایندگی رسمی نیسان در ایران، 298 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از ابتدای عرضه این خودرو در ایران، مخاطبان خاص خود را یافته و جای خود را در میان خودروهای لوکس شاسی بلند باز کرده است.

خرید مطمئن یک محصول، خریدی است که از مجرای رسمی صورت بگیرد و از خدمات پس از فروش بهره‌مند شد. این امکان برای محصولات نیسان و خرید نیسان صفر، از طریق شرکت جهان نوین آریا فراهم شده است.

منبع : ویرلن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.