مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از دوچرخه جدید هارلی دیویدسون برای جشن ۱۱۵ سالگی

برای بسیاری از دوستداران هارلی دیویدسون داشتن یکی از محصولات کلکسیون آن خیلی باارزش است. این برند آمریکایی در آستانه ۱۱۵ سالگی تاسیس کارخانه‌اش تصمیم گرفته یکی از دوچرخه‌های ۱۰۰ ساله خود را با قیمت ۴۲۰۰ دلار به فروش برساند که شاید برای خرید یک دوچرخه زیاد به نظر آید ولی داشتن یک دوچرخه قدیمی آن هم با برند هارلی دیویدسون ارزشش را دارد.

این کارخانه به جای استفاده از مدل‌های جدید موتورسیکلت خود سری به محصولات قدیمی‌شان زده‌اند و دوچرخه مدل H-D را برای فروش و رونمایی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. اما شاید بسیاری از افراد بپرسند چرا از یک دو چرخه استفاده کرده‌اند؟ بین سال‌های ۱۹۱۷ الی ۱۹۲۲ میلادی این کمپانی موتورسیکلت سازی دوچرخه‌هایی که شبیه به موتورسیکلت بودن با اسم H-D روانه بازار کرد که بین جوانان کم‌درآمد آن دوران طرفداران زیادی پیدا کرد. از سوی دیگر طراحی و راندن این دوچرخه بسیار شبیه به موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون بود.

موزه ملی شیکاگو در شهر ایلینوی تنها ۱۰ دوچرخه قدیمی H-D را در اختیار بازدید علاقه‌مندان در روزهای آتی قرار خواهد داد. رنگ بدنه این دوچرخه همانند مدل‌های اصلی به رنگ سبز زیتونی است و برند این موتورسیکلت سازی در بعضی از قسمت‌ها حک شده است. بعد از بازدید چند روزهه این دوچرخه‌ها به صورت آنلاین روی وب‌سایت موزه هارلی‌ دیویدسون قابل خریداری است و می‌تواند به عنوان یکی از اشیا کلکسیون در اختیار طرفداران قرار گیرد. نظر شما درباره این کار کمپانی هارلی دیویدسون چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا