مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت K-Byte، خودروی الکتریکی خودران چینی معرفی شد

K-Byte، یک خودروی مفهومی جدید با قابلیت رانندگی خودکار است که در سال 2021 به بازار چینی عرضه می‌شود. خط تولید نمونه قابل ساخت این خودرو در سال 2019 راه‌اندازی خواهد شد و تا آن زمان شرکت سازنده اقدام به رفع نواقص K-Byte خواهد کرد. این سدان زیبا و سرشار از تکنولوژی برای رقابت با سدان‌های تسلا آماده شده و بنظر می‌رسد رقیب سرسختی برای خودروهای کمپانی آمریکایی باشد.

از لحاظ ابعادی K-Byte با 4950 میلی‌متر طول کمی کوچکتر از مدل تسلا 3 است اما فاصله محوری بیشتر باعث شده فضای خوبی در کابین مهیا باشد. K-Byte با موتور الکتریکی قدرتمند و توان خروجی 470 اسب بخار و 710 نیوتن‌متر، یک محصول الکتریکی قوی محسوب می‌شود که با سطح استقلال 3 عرضه خواهد شد و تا سال 2021 به سطح 4 خواهد رسید. بایتون همچنین اعلام کرد که قرار است تا پایان سال جاری، 25 تا 30 فروشگاه در چین احداث کند. تولید آزمایشی K-Byte در کارخانه نانجینگ آغاز می‌شود و پیش تولید M-Byte در نیمه اول سال 2019 آغاز خواهد شد و تولید کامل در نیمه دوم همان سال شروع می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا