Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خریداران النترا تولید داخل چه گزینه‌هایی پیش رو دارند؟

خروج آمریکا زا برجام باعث شده تا بسیاری از خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی دچار مشکل شوند و در این بین شرکت‌های خودروساز داخلی مانند کرمان موتور یکی از موفق‌ترین گروه‌ها در زمینه مشارکت با شرکت‌های خارجی در پسابرجام محسوب میشد، بیشترین ضرر را متحمل شدند که اولین بازخورد بیرونی آن عدم امکان تحویل النترا تولید داخل بود که در هفته گذشته رسانه‌ای شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی کرمان موتور هفته گذشته در اطلاعیه‌ای به مشتریان خود اعلام کرد که با توجه به بدعهدی طرف کره‌ای خود امکان تحویل النترا تولید داخل را نداشته و مشتریانش را در یک اقدام قابل تقدیر بین گزینه خرید سانتافه و جک که هر دو جز محصولات پرفروش این شرکت محسوب می‌شوند مخیر کرد.

همچنین با توجه به عدم تمایل بعضی از مشتریان برای دریافت این خودروها، کرمان موتور شرایط دیگری را به آنها پیشنهاد داد که مشتریان می‌توانند مبلغ پرداختی خود را به همراه 15 میلیون تومان هدیه وفاداری دریافت نمایند که با توجه به قرارداد منعقد شده بین کرمان موتور و مشتری، شرکت الزامی به پرداخت این هدیه نداشته و صرفا موظف به پرداخت سود انصراف مشتریان است.

هیوندای النترا 2018همچنین در روش جایگزین کردن النترا تولید داخل با سانتافه نیز صرفا مشتریانی که اقدام به ثبت نام دو خودرو نموده‌اند، امکان دریافت این خودرو را دارند چرا که تفاوت قیمت دو خودرو بسیار بالاست. همچنین در این بخش نیز تخفیف 10 میلیون تومانی برای مشتری در نظر گرفته شده تا رضایت او جلب شود.

مشتری همچنین می‌تواند از بین جک اس 5 و جک 3 نیز خودروی جایگزین شده را انتخاب نماید که مابه‌التفاوت محاسبه و پرداخت می‌گردد.

2 دیدگاه
  1. Hosein می گوید

    مرسی از رپورتاژ آگهیتون
    فقط یک سوال چرا شرکت کرمان موتور داره قیمت خودرو های جاگزین را به قیمت روز حساب میکنه؟ این دیگه چه منتیه؟ اگر فرض بر مشتری مداری باشه باید قیمت خودرو های جایگزین را با قیمت زمانی که النترا ثبت نام شده حساب کنند نه به نرخ روز

    1. ذاکری می گوید

      سلام حسین جان
      باور کن حتی روح مسئولین کرمان موتور از این خبر، خبر نداره چه برسه به رپورتاژ بودن!
      اتفاقا چرخان جزو اندک سایتهایی هست که اشکالات شرکتها رو هم صراحتا میگه و میتونی سرچ کنی!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.