مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی در ایران اعلام شد

با خروج آمریکا از برجام بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی طرح‌های فروش خود را ملغی کرده‌اند و به هیچ وجه مشتری جدیدی را ثبت نام نمی‌کنند ولی در این بین اندک شرکت‌های معتبر و البته رسمی واردکننده نیز وجود دارند که با وجود عدم ثبات بازار، اقدام به ارائه طرح‌های مختلف نموده‌اند که در جدیدترین این اطلاعیه‌ها، آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران شرایط جدید فروش محصولاتش را اعلام نمود.

به گزارش چرخان، آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش محصولات این برند را اعلام کرد که مشتریان می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند.

طبق اعلام آرین موتور، مشتریان می‌توانند در طرح فروش سه خودروی اوتلندر، لنسر و میراژ ثبت نام کرده و با شرایط نقدی و مشارکتی اقدام به خرید نمایند. طبق اعلام آرین موتور قیمت میراژ و لنسر قطعی بوده ولی قیمت اوتلندر به صورت علی‌الحساب از مشتری دریافت می‌گردد. تاریخ تحویل دو خودرو با قیمت قطعی 30 روز و تحویل اوتلندر نیز 90 روزه قید شده است.

همچنین مشتریان می‌توانند از شرایط فروش مشارکتی برای خودروی میراژ بهره مند شوند که با موعد تحویل 120 روزه ارائه می‌شود.

اولین خودروی ارائه شده در این طرح اوتلندر مدل 2018 است که با قیمت علی‌الحساب 359 میلیون تومان به مشتری عرضه می‌شود. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 200 میلیون تومان بوده و می‌بایست در موعد 45 و 60 روزه نسبت به پرداخت مابقی مبلغ خودرو اقدام شود.

میتسوبیشیدومین خودروی این طرح میتسوبیشی لنسر است که با قیمت قطعی 210 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو با موعد 30 روزه ثبت نام می‌شود.

آخرین خودرو نیز میراژ است که با قیمت قطعی 118 میلیون تومان فروخته می‌شود که تحویل این خودرو نیز 30 روزه قید شده است. این خودرو نیز با مدل 2018 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

ظرفیت تعیین شده برای این طرح فروش محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت، ثبت نام جدید صورت نخواهد گرفت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا