مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

لندرور Defender پس از 68 سال بازنشسته شد

سرانجام تولید لندرور Defender پس از 68 سال به پایان رسید. تاکنون حدود 2 میلیون دستگاه از این خودرو خاطره‌ساز ساخته شده است، اما حال خط تولید این محصول خاطره انگیز با مدل دیگری از لندرور، جایگزین می‌شود.

مراسم خداحافظی با لندرور Defender، در کارخانه SOLIHULL، با حضور 700 تن از کارکنان فعلی و سابق لندرور برگزار شد. در این مراسم حضار یاد و خاطره این خودرو را، از زمانی که اولین پیش تولید آن به نام Huey و آخرین مدل آن به نام Defender 90 ساخته شد گرامی داشتند.

Land Rover Defender

Defender یک خودرو کلاسیک بود، اما با توجه به اینکه یک مشتری امروزی خودروهایی که از نظر ظاهر و طراحی جدیدتر باشند را بیشتر می ‌پسندد، تصمیم گرفته شد که تولید این محصول قدیمی متوقف شد تا جایگزین آن در سال 2018 پا در میدان مبارزه بگذارد. از Defender مدل های مختلف؛ دو درب ، چهار درب و یک وانت ساخته شده بود که هر سال به دلیل مشتری پسند شدن آن تغییراتی در ظاهر کابین و قدرت موتور آنها اعمال می شد.

Defender را می‌توان آینه پیشرفت لندرور دانست اما جری مک گاور؛ مدیر لندرور در این باره می گوید: پایه تولید اتومبیل در جهان، مشتری است و مشتری کنونی خودروهای هیجان انگیز، با ظاهر امروزی را می پذیرد. از حالا شایعاتی درباره مدل جایگزین Defender مطرح شده است و این شایعات حکایت از این دارد که مدل جایگزین بر روی پلت فرمی از آلومینیوم فشرده قرار گرفته و گنجایش 7 نفر را دارد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا