مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

فولکس واگن Budd-e؛ چهار سال دیگر می‌آید

کمپانی آلمانی فولکس واگن که به تازگی در نمایشگاه CES 2016 از خودرو الکتریکی خود رونمایی کرده بود، موفق شده است که استانداردها و مراحل قانونی مربوط به تولید  Budd-e را نیز به تازگی دریافت کند.

دکتر Volkmar Tanneberger رئیس شرکت برق و توسعه الکترونیک آلمان، در مصاحبه ای با مجله Car Magazine در این رابطه گفت: به نظر می رسد که از سال 2020 خودروهای بیشتری بر اساس پلتفرم MEB فولکس واگن تولید شوند.

VW Budd-e

خودرو مذکور، اولین مدل تولیدی فولکس واگن خواهد بود که تمام کارکرد آن با استفاده از انرژی برق و براساس بستر نرم افزاری فولکس واگن(MEB) فعالیت خواهد کرد. پلتفرم اختصاصی  Budd-e مخصوص خودروهای هیبریدی و الکتریکی است و می‌تواند باتری های بزرگی را با خود حمل کند.

تاکنون فولکس واگن اطلاعات دقیقی درباره توان  Budd-e منتشر نساخته، اما بر اساس اطلاعات به دست آمده این خودرو مجهز به یک باتری بزرگ با توان 101 کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی با قدرت انتقال انرژی به هر دو محور است. پیش بینی می شود که سرعت این خودرو به 93 مایل در ساعت برسد و با یک بار شارژ، مسافتی معادل با 373 مایل را به پیماید.

VW Budd-e

جالب اینجاست که بر اساس اطلاعات، کمپانی آئودی در مدلی از خودروهای خود به نام A2، از پلتفرمی مشابه  Budd-e استفاده کرده است و آن هم مانند  Budd-e خودرویی الکتریکی بوده و منتظر تایید اولیه است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا