Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آئودی و ایرباس در پروژه تاکسی پرنده همکاری می‌کنند

ساخت خودروهای پرنده مدت‌هاست که فکر دانشمندان را مشغول کرده است و اکنون علم به‌حدی پیشرفت داشته که این ایده رنگ واقعیت گرفته است. پروژه تاکسی‌های پرنده، در سالهای اخیر بسیار داغ‌تر از گذشته دنبال می‌شود و شرکت‌های بزرگی برای راه‌اندازی خطوط هوایی این سیستم فعالیت می‌کنند. البته نباید انتظار داشت که خودروهایی را در حالت پرواز دید چرا که تاکسی‌های پرنده شکل و شمایلی شبیه به هواپیماهای سایز کوچک دارند.

اکنون آئودی و ایرباس یک تفاهم‌نامه همکاری را برای شروع پروژه تاکسی‌های پرنده در اینگولشتات آلمان امضا کرده‌اند که از حمایت دولتی نیز برخوردار هستند. نباید فقط انتظار شنیدن نام آئودی را در پروژه‌های این چنینی داشت و احتمالا بزودی خودروسازان و شرکت‌های بزرگ دیگر نیز به این برنامه خواهند پیوست. آئودی به‌تازگی یک مدیرعامل موقت برای خود انتخاب کرده است که بخشی از این همکاری را شرح داده و نسبت به آینده آئودی ابراز خرسندی کرده است.

برام شات مدیرعامل موقت این شرکت آلمانی می‌گوید: “خودروهای الکتریکی و خودران در آینده از لحاظ ایمنی، ترافیک و استاندارد زندگی انسان‌ها، شرایط خوبی را مهیا خواهند کرد و در جاده‌ها تعداد زیادی از این وسایل با افتخار حرکت خواهند کرد اما در این میان یکی دیگر از دستاوردهای حمل‌و نقل، نقش اساسی بازی می‌کند. آئودی تلاش می‌کند از دانش خود برای بهبود شرایط زندگی و حمل و نقل بهره بگیرد و این تفاهم‌نامه در همین راستا بوده است.” برای به‌نتیجه رسیدن این پروژه باید مدتها صبر کر چرا که فعلا در حال برنامه‌ریزی ابتدایی هستند و هیچ تولید انبوهی در کار نیست. بنظر می‌رسد بعد از همکاری اوبر با شرکت‌های مختلف برای ساخت تاکسی‌های پرنده، برندهای زیادی بدنبال حضور در پروژه‌هایی مشابه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.