مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید محصولات سایپا و پارس خودرو که رسمی شد + جزئیات

در بلبشوی بازار ارز و نوسانات شدید بازار خودروهای خارجی، خودروسازان داخلی نیز مصوبه شورای رقابت را اجرایی می‌کنند و هر کدام نسبت به افزایش قیمت محصولاتشان اقدام نمودند. گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت چند محصول تولید خود و شرکت زیر مجموعه‌اش خبر داد که با توجه به وضعیت بازار، بازهم از وضعیت بهتری برخوردار است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از تغییرات قیمتی جدید محصولات خود و پارس خودرو که زیر مجموعه این شرکت محسوب می‌شود، خبر داد. با توجه به اطلاعیه جدید سایپا، تیبا 2 و ساینا به جمع خودروهای بالای 30 میلیون تومان اضافه شدند و حالا دوشادوش محصولات پرفروش ایران‌خودرو قرار گرفته است.

سایپاطبق مصوبه جدید گروه خودروسازی سایپا، شاهد افزایش قیمت‌هایی هستیم که بعضا نسبت به بازار آزاد تفاوت بسیار زیادی دارند که این تفاوت قیمت در خودرویی مانند تیبا و ساینا حتی منفی است! بدین معنی که سایپا در حالی قیمت این دو خودرو را افزایش داده که نرخ بازار این محصولات پایین‌تر است.

از طرف دیگر افزایش قیمت حدود 4 میلیون تومانی محصولات پارس خودرو نیز با توجه به وضعیت بازار، مناسب ارزیابی می‌شود که این ارزیابی صرفا در صورتی است که فروش این شرکت به حالت عادی بازگردد. در ادامه قیمت قبل و قیمت جدید محصولات این گروه خودروسازی را مشاهده می‌کنید.

قیمت قبلی پراید 111 در کارخانه:  21 میلیون و 324 هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 22 میلیون و 492 هزار تومان که افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومان را ثبت کرده است. گفتنی است این خودرو در بازار تهران با قیمت 25 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت قبلی پراید 131 در کارخانه:  21 میلیون و 361 هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 22 میلیون و 709 هزار تومان که افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در حال حاضر با قیمت 23 تا 24 میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود.

قیمت قبلی پراید 132 در کارخانه: 20 میلیون و 926 هزار تومان  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 22 میلیون و 122 هزار تومان که افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت حدود 23 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی تیبا بنزینی در کارخانه:  25 میلیون و 623 هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 27 میلیون و 507 هزار تومان که افزایش قیمت حدود 2 میلیون تومانی داشته است. گفتنی است که این خودرو در بازار آزاد با قیمت حدود 26 میلیون تومان معامله میشد!

قیمت قبلی تیبا دوگانه سوز در کارخانه: 27 میلیون و 123 هزار تومان  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 29 میلیون تومان که افزایش قیمت حدد 2 میلیون تومانی داشته است. این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت 28 تا 29 میلیون تومان معامله می‌شود.

سایپاقیمت قبلی ساینا در کارخانه:  28 میلیون و 989 هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 31 میلیون و 143 هزار تومان که افزایش قیمت بیش از 2 میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در حال حاضر با قیمت 29 تا 30 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

تیبا 2 محصولات سایپاقیمت قبلی تیبا هاچ‌بک رینگ اسپرت در کارخانه: 28 میلیون و 705 هزار تومان  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 30 میلیون و 821 هزار تومان که افزایش قیمت بیش از 2 میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت حدود 30 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی تیبا هاچ بک رینگ معمولی در کارخانه:  28 میلیون تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 30 میلیون و 121 هزار تومان که افزایش قیمت بیش از 2 میلیون تومان داشته است. این خودرو در بازار آزاد با قیمت حدود 30 میلیون تومان معامله می‌گردد.

تندر90 ال90قیمت قبلی تندر90 با گیربکس جدید در کارخانه:  40 میلیون و 496 هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 44 میلیون 248 هزار تومان که افزایش قیمت حدود 4 میلیون تومان داشته است. این خودرو در حال حاضر با قیمت 48 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی پارس تندر با گیربکس جدید در کارخانه: –  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 47 میلیون و 63 هزار تومان.

قیمت قبلی پارس تندر با گیربکس جدید + مولتی در کارخانه: 44 میلیون و 160 هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: 48 میلیون و 264 هزار تومان که افزایش قیمت حدود 4 میلیون تومان داشته است. این خودرو در بازار آزاد با قیمت 55 میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا وکیلی این آقایون از ترامپ بیشتر عجاه میکنن که آرامش مردم رو به هم بزنن.وگرنه دلیلی برای گران کردن این محصولات بی کیفیتشون وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا