Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی فورد فیستا ST مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

فورد فیستا یکی از خودروهای کوچک هاچبک در بازار جهانی بود که در سال جاری مدل فورد فیستا ST به بازار آمده و توانسته تغییرات اساسی نسبت به مدل‌های قبلی‌اش داشته باشد. البته جالب است بدانید که مدل فیستا یکی از قدیمی‌ترین محصولات فورد است که از سال ۱۹۷۶ میلادی تا به امروز نسل‌های زیادی از آن تولید شده و هنوز روی خط تولید باقی مانده است. از سوی دیگر مدل فورد فیستا ST از سال ۲۰۱۳ میلادی روی خط تولید رفته است.

هاچبک جذاب فورد فیستا ST  مدل ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه ۳ سیلندر توربو با گنجایش ۱.۵ لیتری است که نسبت به مدل‌های قبلی با چهار سیلندر ۱.۶ لیتری تفاوت زیادی دارد و می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاوری معادل ۲۹۰ نیوتن متر تولید کند. از سوی دیگر شتاب این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی ۰.۴ ثانیه کم شده و تنها در ۶.۵ ثانیه می‌تواند شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی معادل ۲۳۱ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. به علاوه مهندسان فورد سعی کرده‌اند خروجی دی‌اکسیدکربن این خودرو را کاهش دهند به طوریکه در هر کیلومتر تنها ۱۳۶ گرم دی‌اکسیدکربن از اگزوزهای فورد فیستا ST خارج می‌شود. به علاوه در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.

طراحی فورد فیستا ST در دو نسخه پنج درب یا سه درب روانه بازار می‌شود که هر دو این نسخه‌ها تریم ST روی سپر و جاهای مختلف خودرو دارند. به علاوه بعضی از کارشناسان ظاهر جلوی این خودرو را تهاجمی توصیف کرده‌اند که نشان دهنده اسپرت بودن آن است و داشتن رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی زیبایش را دوچندان کرده است. در داخل کابین نیز صفحه نمایش ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی نصب شده که می‌تواند به راحتی رابط اپل کارپلی یا اندروید اتو را پشتیبانی کند.

یکی از نقاط قوت فورد فیستا ST مدل ۲۰۱۸ قیمت منصفانه‌ ۱۹ هزار پوندی‌اش است که در حال حاضر در بازار انگلستان با خودروهایی مانند پژو 208 GTI، رنو کلیو .R.S یا سوزوکی سویفت اسپرت به رقابت می‌پردازد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با هاچبک فورد فیستا ST مدل ۲۰۱۸ بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.