Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

طرح فروش فیروزه‌ای ایران‌خودرو با شرایط عجیب ویژه سال 98!

بازار خودروهای داخلی با عدم عرضه محصولات خودروسازان دچار تلاطم و نوسان شده و با ورود نهادهای دولتی به این موضوع، خودروسازان نیز دست از احتکار برداشته و اندکی در عرضه خود تغییر ایجاد کردند. گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود خبر داد که البته اشکالات بسیار زیادی دارد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریانی که قصد خرید محصولات این شرکت را دارند، می‌توانند با شرایط ویژه اقدام به ثبت سفارش کرده و در تابستان سال آتی، با تکمیل وجه خودروی مدنظر خود را تحویل بگیرند.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرواز مهم‌ترین ویژگی‌های مهم این طرح فروش که به طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو معروف شده است، عدم مشخص بودن خودری ثبت نامی مشتری است که دارای معایب و مزایایی است. از جمله معایب این موضوع دست باز ایران‌خودرو برای عرضه محصولات است و مشتری نسبت به انتخاب خودروی مدنظرش (در صورت عدم وجود در پیشنهادات این شرکت) بی اختیار خواهد بود.

خرید خودرو برای نوروز 97 خودروسازی قیمت خوردوهای داخلیاز جمله مزایای این طرح نیز دست باز مشتری برای انتخاب از چندین محصول از محصولات پیشنهادی این گروه خودروسازی است که قطعا با توجه به بودجه در اختیار و سلیقه آن زمان مشتری تعیین خواهد شد. همچنین سود مشارکت تعیین شده در طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو نسبت به سایر طرح‌های فروش بالاتر بوده ولی به هر حال مشخص نیست چرا باید مشتری در طرح فروشی ثبت نام نماید که از سود مشارکت بسیار کمتر از سود عرف بازار برخوردار بوده و قیمت خودروها نیز قطعی نیست!

عملا ایران‌خودرو با این طرح صرفا همانند بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری اقدام به جذب سپرده می‌کند و در ازای سپرده دریافتی 16 درصد سود مشارکت پرداخت می‌نماید که این مقدار در موعد تحویل تیرماه 98 پانزده درصد تعیین شده است! سود انصراف نیز دو درصد کمتر از سود مشارکت قید شده است.

خودروهای قابل تحویل در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و مشتری بر اساس انتخاب خود، تکمیل وجه خواهد کرد. همچنین مشتریان می‌توانند در زمان تحویل خودرو، شرایط را تمدید کرده و یکسال دیگر از این بخشنامه استفاده نماید.

همچنین برخلاف سایر شرایط فروش ایران‌خودرو، امکان صلح تا یک مرتبه و همچنین خرید انصرافی وجود دارد که جزو اندک مزایای طرح فیروزه‌ای محسوب می‌شود. هر کد ملی محدود به یک ثبت نام خواهد بود و نمایندگی‌ها و مشتری دوم قادر به ثبت سفارش نخواهند بود.

مشتریان برای ثبت سفارش می‌بایست نقدینگی 5 تا 25 میلیون تومان با موعد تحویل تیر تا شهریور 98 پرداخت نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.