مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط آریو اعلام شد (ویژه تیرماه 97)

خودروسازان داخلی پس از نوساناتی که در بازار خودروهای داخلی ایجاد شد، اقدام به عرضه طرح‌های فروش و پیش فروش متنوع کرده‌اند که در این بین، گروه خودروسازی سایپا از جمله شرکت‌های فعال بوده که امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودروی آریو می‌توانند از تسهیلات ویژه این شرکت استفاده نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در بخشنامه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودروی آریو می‌توانند با تسهیلات 20 و 40 میلیون تومانی اقدام به خرید این خودرو کرده و با موعد تحویل دو هفته‌ای خودروی خود را تحویل بگیرند.

طبق اطلاعیه سایپا این طرح فروش محدود بوده و پس از اتمام ظرفیت تعیین شده، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد. بازپرداخت تسهیلات اعطایی در قالب چک بوده و مشتری بنابر میزان تسهیلات دریافتی در اقساط 12 و 24 ماهه می‌بایست اقدام به تسویه آن نماید.

از دیگر شرایط این طرح فروش، امکان پرداخت از طرق مختلف مانند دستگاه‌های POS موجود در نمایندگی‌های این شرکت، درگاه اینترنتی و حواله است که برای راحتی کار مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتری صرفا 24 ساعت پس از چاپ حواله فرصت دارد تا مبلغ تعیین شده را به حساب این شرکت واریز نماید.

همچنین مشتریان این شرکت می‌توانند از طرح‌های پیش فروش خودروی آریو استفاده کنند که جزئیات آن به شرح زیر است:

پيش فروش نقدی آريو اتوماتيک با موعد تحويل هفته چهارم شهريور 97 بدون امكان صلح / رنگ، آپشن و مابقی قيمت در زمان صدور دعوتنامه مشخص و از مشتری اخذ می‌گردد. / رنگ‌های انتخابی صرفاً به صورت پيشنهادی بوده و رنگ خودرو بر اساس برنامه توليد در زمان دعوتنامه مشخص می‌گردد* زمان ارسال دعوتنامه شهریور97

 

پيش فروش نقدی آريو اتوماتيک با موعد تحويل هفته چهارم مرداد 97 بدون امكان صلح / رنگ، آپشن و مابقی قيمت در زمان صدور دعوتنامه مشخص و از مشتری اخذ می‌گردد. / رنگ‌های انتخابی صرفاً به صورت پيشنهادی بوده و رنگ خودرو بر اساس برنامه توليد در زمان دعوتنامه مشخص می‌گردد* زمان ارسال دعوتنامه مرداد97

 

پیش پرداخت لازم برای هر دو طرح 20 میلیون تومان تعیین شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام آقایون آریو واقعا ماشین جادار وکم مصرف است من ۶ماه دارم راضی هستم عالیه

  2. سلام من میخوام آریو بخرم شرایطی دو دلم که ماشین خوبی است یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا