Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه‌های جدید وسپا برای پنجاهمین سالگرد حضور در بازار جهانی

کارخانه ایتالیایی پیاجیو به مناسبت ۵۰ سالگی تولید موتورسیکلت‌های وسپا، نسخه ویژه وسپا پریماورا را تولید کرده است. همانطوریکه می‌دانید بسیاری از ایرانیان در دهه ۷۰ اسکوترهای برند وسپا را می‌رانند و حتی به نوعی این موتورسیکلت‌ها وسیله نقلیه خانوادگی به شمار می‌رفت. از این رو داشتن نسخه جدیدی از این موتورسیکلت برای کلکسیونرها بسیار ارزشمند است. 

این دو نسخه جدید اسکوتر پریماورا با اسم‌های Yacht Club و Notte به ترتیب رنگ‌های سفید و مشکی وارد بازار شده‌اند که برای جشن گرفتن حضور ۵۰ سالگی این موتورسیکلت‌ها در بازار جهانی است. نسخه Yacht Club با دو پیشرانه متفاوت ۵۰ یا ۱۲۵ سی‌سی برای مدل پایه به بازار ارائه شده ولی اگر مشتریان بخواهند می‌توانند مدل GTS با پیشرانه‌های دارای گنجایش ۱۲۵ یا ۳۰۰ سی‌سی‌ را خریداری کنند. این نسخه به رنگ سفید یخچالی است که با نوارهای آبی نفتی رنگ شده و طراحی صندلی جدیدی دارد که برای مناطق شهری یا ساحلی مناسب است.

نسخه Notte در واقع شبیه نسخه Yacht Club است ولی به رنگ آن مشکی است و حتی دسته‌ها و چرخ‌های مشکی رنگ دارد که در بعضی از قسمت‌های بدنه از نوارهای نقره‌ای رنگ برای طراحی هر چه بیشتر اسپرت بودن رنگ آمیزی شده است. نسخه Notte در دو مدل پایه Sprint و پیشرفته GTS به بازار عرضه شده است. این نسخه‌های جدید هر دو دارای چرخ‌های ۱۲ اینچی هستند و برای نسخه‌های پیشرفته‌ نمایشگر ۴.۳ اینچی، سیستم استارت و خاموش i-get نصب شده است.

این نسخه‌های جدید ویژه در اواخر اردیبهشت ماه رونمایی شده‌اند ولی از این هفته با قیمت پایه ۴۱۴۹ دلار در بازار آمریکا و دیگر بازارها به فروش خواهند رسید.

1 نظر
  1. رنگ آن مشکی است و حتی دسته‌ها و چرخ‌های مشکی رنگ دارد خیلی شیکه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.