مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک ( ویژه تیرماه 97)

فروش و پیش فروش بسیاری از محصولات ایران‌خودرو به صورت قطعی و حتی با مشخص بودن قیمت قطعی آنها به پایان رسیده و بسیاری از مشتریان از این موضوع شکایت دارند. عدم عرضه مناسب خودرو توسط ایران‌خودرو باعث شده تا قیمت محصولات این شرکت همانند هایما S7 توربو اتوماتیک فاصله زیادی با قیمت کارخانه بگیرند که به همین دلیل طرح پیش فروش جدید این شرکت اعلام شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند از امروز برای ثبت سفارش این خودرو اقدام نمایند. این طرح پیش فروش به صورت محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت تعیین شده، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

متقاضیان خرید هایما S7 توربو اتوماتیک می‌توانند از سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 14 درصد ایران‌خودرو بهره‌مند شوند و البته پس از مشخص شدن قیمت قطعی در زمان صدور دعوتنامه و با کسر سود مشارکت، با پرداخت مابه‌التفاوت خودرو را تحویل بگیرند.

همچنین با توجه به اعلام ایران‌خودرو امکان ثبت سفارش برای هر کد ملی صرفا یک عدد خواهد بود و البته امکان یک مرتبه صلح و خرید انصرافی برای این طرح پیش بینی شده است. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای اسپرسو به مشتریان قابل عرضه است.

موعد تحویل این خودرو آبان تا دی ماه سال آینده تعیین شده و مشتریان برای ثبت سفارش می‌بایست مبلغ 63 میلیون تومان به حساب این گروه خودروسازی واریز نمایند.

 

بیشتر بخوانید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا