Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از نسخه سفارشی دوکاتی مانستر ۱۲۰۰

هر ساله بسیاری از برندهای مشهور در دنیای صنعت خودروسازی و وسایل نقلیه محصولات سفارشی و ویژه‌ای را به مناسبت حضور چندین ساله‌شان در بازار تولید می‌کنند. به تازگی کارخانه موتورسیکلت‌سازی دوکاتی نیز نسخه سفارشی دوکاتی مانستر ۱۲۰۰ را به مناسبت حضور ۲۵ ساله‌اش در بازار جهانی رونمایی کرده است.

دوکاتی مانستر یکی از خودروهای سمبل ایتالیایی در بازار جهانی به شمار می‌آید که در واقع اصالت سه رنگ قرمز، سفید و سبز ایتالیایی را به همراه دارد. در واقع کودکان دهه ۹۰ میلادی که حالا بزرگسال شده‌اند می‌توانند نسخه سفارشی از موتورسیکلتی را داشته باشند که حدود ۲۰ سال قبل در بازار موتورسیکلت‌ها به فروش می‌رفت. کارخانه ایتالیایی دوکاتی تنها ۵۰۰ دستگاه از این موتورسیکلت را تولید خواهد کرد که در قسمت‌های مختلف این مدل موتورسیکلت عدد ۲۵ حک شده یا با برچسب خورده است.

این نسخه جدید از دوکاتی دارای دنده‌ها و ترمز آلومینیومی، دکمه استارت، جک و قسمتی از بدنه فیبر کربنی را دارد. به علاوه طراحی دسته‌ها و آینه‌های بغل این موتورسیکلت نیز تغییر پیدا کرده است. دوکاتی مانستر ۱۲۰۰ مجهز به پیشرانه‌ای قدرتمند با خروجی ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۹۱ پوند فوت هست. همچنین راننده می‌توانند سه مدل مختلف اسپرت، گردشی و شهری را برای رانندگی انتخاب کند. سیستم تعویض دهنده سریع دوکاتی که تنها توسط این کارخانه تولید می‌شود بر روی دوکاتی مانستر ۱۲۰۰ تعبیه شده که بدون درگیری کلاچ دنده را به نرمی و آسانی تعویض می‌کند.

خریداران این نسخه سفارشی نیز می‌توانند کاور مخصوص ۲۵ سالگی دوکاتی مانستر ۱۲۰۰ را رایگان دریافت کنند. از ماه نوامبر سال میلادی جاری نیز این نسخه سفارشی به بازار آمریکا راه پیدا می‌کند ولی افراد علاقه‌مند به این برند می‌توانند این موتورسیکلت را پیش‌خرید کنند ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.