مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی بی‌ام‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹ (ویدئوی اختصاصی)

به تازگی کارخانه آلمانی بی‌ام‌و از مدل سری 8 مدل ۲۰۱۹ خود که قرار است به تعداد انبوه تولید شود، رونمایی کرد. بی‌ام‌و سری 8 یک مدل زیبا و اسپرت است که در نگاه اول تحسین همه کارشناسان و افراد عادی را به خود واداشته است. سری 8 کوپه بی‌ام‌و جایگزین سری 6 شده است و به نوعی تداعی کننده مدل‌های دهه ۱۹۸۰ میلادی است.

بی‌ام‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹ دارای ظاهر شیک و عضلانی است که اگر از جلو به آن نگاهی بیندازید شباهت زیادی بین کوسه و طراحی این خودرو را متوجه می‌شوید. چراغ‌های لیزری جلوی خودرو نیز در نوع خود بی نظیر هستند. از سوی دیگر ظاهر بیرونی این خودرو دو درب را نشان می‌دهد که باید دو سرنشین را در خود جای دهد ولی اگر به درون خودرو نگاهی بیندازیم متوجه ردیف دومی نیز می‌شویم که دو نفر دیگر را جای می‌دهد ولی سرنشینان عقب جای کافی برای نشستن و راحت بودن را ندارند از این رو بهتر است صندلی‌ها را خوابانده و فضای صندوق عقب را بیشتر کرد.

مدل بی‌ام‌و سری 8 دارای دو نسخه 840d xDrive و M850i xDrive است که هر کدام از این نسخه‌ها ویژگی‌ها و قیمت‌های خاص خود را دارند. برای مثال نسخه M850i این سری مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوشارژ ۴.۴ لیتری متصل به جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک با قدرت خروجی ۴۴۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۵۳ پوند فوت است که می‌تواند تنها در ۳.۶ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و در جاده‌ها حداکثر سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

از دیگر ویژگیهای این خودرو استفاده از آلومینیوم، استیل و فیبر کربنی در بدنه و دیگر قسمت‌های خودرو است که توانسته وزن آن را نسبت به مدل‌های قبلی پایین آورد و هندلینگ خوبی به آن ببخشد. اولین نسل از این خودروی اسپرت برای اولین بار بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷ به بازار جهانی آمد ولی حالا با آمدن نسل دوم می‌توان آینده درخشانی را برای این سری از محصولات بی‌ام‌و در نظر گرفت. از خرداد ماه پیش فروش بی‌ام‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹ شروع شده و تا ۴ ماه دیگر می‌توانید آن را در جاده‌های جهان دید. قیمت پایه این خودروی لوکس از ۶۷ هزار پوند شروع می‌شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی لوکس بی‌ام‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا