مکمل بنزین
خبرداخلی

رنو فرانسه کماکان به دنبال ادامه حضور در ایران

خروج آمریکا از برجام باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های خارجی برای حضور در ایران دچار مشکل شوند و در این بین شرکت‌های خودروساز که بزرگترین موفق اقتصادی پسابرجام محسوب میشدند بیشترین ضرر را متحمل شدند. رنو فرانسه که برخلاف همتایان خود نه تنها سرمایه گذاری خود را تعلیق نکرد، بلکه در یک اقدام قابل تقدیر مصرانه از ادامه حضورش در ایران خبر داد.

به گزارش چرخان، رادیو فرانسه در گزارشی پیرامون وضعیت حضور دو خودروساز بزرگ فرانسوی در ایران گفت: رنو و پژوسیتروئن برای حضور در ایران با چالش‌های زیادی روبرو هستند و این چالش‌ها صرفا زمانی حل خواهد شد که بتوانند راهکاری برای مقابله با تهدیدهای آمریکا بیابند و در یک ترازو ببینند که کفه ضررها و سودها به چه سمتی سنگینی می‌کند.

تاریخچه رنو فرانسهاین رادیو در ادامه افزود: رنو به خوبی می‌داند که ادامه حضورش در ایران در زمان تحریم می‌تواند به یک برگ برنده بزرگ در سال‌های بعد که احتمالا تحریم‌ها برداشته می‌شوند محسوب می‌شود. این شرکت به یک نگاه بلند مدت در ایران می‌ماند و حتی در صورت تحریم‌های سنگین آمریکا نیز قصد ترک این کشور را ندارد.

رنو اسپیس

این رادیو در ادامه با اشاره به حضور پژوسیتروئن نیز گفت: اما در مقابل رقیب رنو به شدت محافظه کارانه عمل می‌کند و می‌خواهد به صورت چراغ خاموش در ایران بماند. پژوسیتروئن از همان روزهای ابتدایی فعالیت خود را تعلیق کرد تا بتواند با همکاری دولت فرانسه از ترامپ معافیت بگیرد ولی تا به امروز به راهکار معین و قانونی نرسیده و همین فعالیت چراغ خاموش شاید انتخاب اصلی این شرکت در کنار رنو باشد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا