Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

۱۰ نکته درباره ولوو S60 مدل ۲۰۱۹ که نمی‌دانستید (ویدئوی اختصاصی)

سدان لوکس ولوو S60 سال ۲۰۰۰ میلادی وارد بازار جهانی شد و تا به امروز توانسته در خط تولید حضور داشته باشد. تا به حال ۳ نسل از این خودروی مدرن ساخته شده است.

خودروی ولوو S60 مدل ۲۰۱۹ قرار است پاییز امسال به بازار جهانی عرضه شود و برای بار اول است که نسخه دیزلی از محصولات ولوو وارد بازار نمی‌شود، چرا که این خودروساز سوئدی تصمیم گرفته محصولات هیبریدی، پلاگین هیبریدی یا تمام برقی تولید کند. با چرخان همراه باشید تا ۱۰ نکته جالب درباره سدان ولوو S60 را بدانید.

۱) طراحی شیک و زیبا

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هیچ کمپانی دیگری خودرویی به این گیرایی و زیبایی تولید نمی‌کند. البته این وسیله نقلیه را می‌توان از لحاظ ظاهری رقیب خودروهایی مانند بی‌ام‌و سری ۳، مرسدس بنز کلاس C یا آئودی A4 دانست.


۲) فضای داخلی کارآمد

فضای داخلی این خودرو همانند ولوو V60 استیشن است و به راحتی می‌تواند ۴ سرنشین را در خود جای دهد. از سوی دیگر صندلی‌های راحت و چرمی می‌توانند آسایش و راحتی سفر را برای سرنشینان این خودرو فراهم کنند.


۳) بین‌المللی بودن

شاید فکر کنید که ولوو تنها در اروپا ساخته می‌شود و متعلق به سوئدی‌هاست ولی جالب است بدانید که این کمپانی توسط چینی‌ها خریداری شده و خط تولید این خودروی سدان نیز در آمریکا مشغول به کار است و به زودی تا چند ماه دیگر این مدل را به بازار عرضه خواهد کرد. در نتیجه می‌توانید این محصول ولوو را در کشورهای مختلف جهان خریداری کنید.


۴) ایمنی بالا

ولوو S60 به اندازه یک خانه امن است و تجهیزات ایمنی فراوانی روی آن نصب شده است. از سوی دیگر آزمایشات فراوانی برای تست تصادف روی آن انجام گرفته که توانسته ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند. سیستم تشخیص عابر پیاده یا اشیا، سیستم هشدار از لاین رانندگی و … از جمله تجهیزات ایمنی تعبیه شده بر روی آن هستند.


۵) قیمت منصفانه

نسخه جدید ولوو S60 پاییز امسال با قیمت ۳۰ هزار دلاری وارد بازار می‌شود که تقریبا هم قیمت با بی‌ام‌و سری ۳ یا مرسدس کلاس C هست.


۶) مدرنیته

تکنولوژی به کار رفته در این خودرو به روز است و نمایشگر لمسی ۹ اینچی بزرگ در وسط داشبورد تعبیه شده که سیستم اطلاعات و سرگرمی بر روی آن قرار گرفته و می‌تواند رابط اپل کارپلی یا اندروید اتو را پشتیبانی کند. در ضمن دوربین ۳۶۰ درجه نصب شده می‌تواند به راننده کمک کند تا رانندگی راحت‌تر و بدون خطری داشته باشد.


۷) پیشرانه‌های قوی

ولوو تصمیم ندارد که نسخه دیزلی از این مدل را وارد بازار کند و بنابراین پیشرانه‌ها در دو نسخه بنزینی ۴ سیلندری یا پلاگین هیبریدی به منظور صرفه‌جویی بیشتر و عملکرد بهتر وارد بازار جهانی می‌شوند.


۸) فروش فوق‌العاده

ولوو برای متقاضیان خرید شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده؛ از این رو شما می‌توانید به صورت اقساطی یک یا دو ساله با پرداخت بیمه و دیگر تعمیرات و سرویس‌دهی رایگان صاحب سدان لوکس ولوو S60 مدل ۲۰۱۹ شوید.


۹) انواع حالات رانندگی

سدان S60 انواع حالت‌های مختلف رانندگی را دارد و همچنین دارای سیستم تعلیق تطبیقی، سیستم رانندگی خودکار در بعضی مواقع و سیستم توزیع دو محوره است. به علاوه نسخه فول استار این خودرو نیز به متقاضیان عرضه می‌شود که تمام و بهترین آپشن‌ها بر روی آن نصب شده است.


۱۰) تجهیزات

ولوو S60 همانند دیگر محصولات در چندین نسخه به بازار عرضه می‌شود که شامل نسخه پایه با اسم Momentum، نسخه بالاتر با اسم Inscription و نسخه هنری با نام Art design با رانندگی اسپرت و ظاهر شیک هستند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با سدان لوکس ولوو S60 مدل ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.