مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش S6 و S7 توسط کارمانیا اعلام شد

بازار خودروهای خارجی این روزها در رکود عمیق فرو رفته و در این بین مونتاژکاران داخلی نیز به دلیل نوسانات بازار ارز، توانایی تامین نیاز بازار را نداشته و صرفا به ارائه طرح‌های پیش فروش با قیمت نامشخص اقدام می‌کنند که در همین راستا خودروسازی کارمانیا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش دو محصول شاسی بلند خود یعنی S6 و S7 رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کارمانیا که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودروهای این شرکت می‌توانند با استفاده از شرایط فروش اعلامی، ثبت نام خود را انجام دهند.

موعد تحویل s7 دی ماه سال جاری عنوان شده و مشتریان با پرداخت 70 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت قادر به خرید این خودروها خواهند بود. همچنین مدل اس6 نیز با پیش پرداخت 60 میلیون تومانی قابل ثبت نام بوده که سود مشارکت 20 درصدی به پول مشتری تعلق می‌گیرد.

همچنین موعد تحویل مدل دوم اردیبهشت ماه سال آینده قید شده که با توجه به سود مشارکت خوب معین شده، شرایط بهتری را نسبت به دیگر شرکت‌های مشابه برای مشتری فراهم می‌کند. قیمت هر دو خودرو در زمان صدور دعوت‌نامه مشخص می‌شود و مشتری می‌بایست مابه‌التفاوت پیش پرداخت+سود تعلق یافته را نسبت به قیمت قطعی به حساب شرکت کارمانیا واریز نماید.

لازم به ذکر است مشتریان برای ثبت سفارش خودروی اس6 می‌توانند با پیش پرداخت 30 میلیون تومان در مرحله اول و 30 میلیون تومان در آبان ماه اقدام به ثبت نام نمایند که در این حالت سود مشارکت به 18 درصد تقلیل پیدا می‌کند. سود انصراف برای هر دو مدل پیش فروش اس6 عدد 12 درصد بوده و برای خودروی اس7 هیچ سود مشارکت و انصرافی در نظر گرفته نشده است.

تاریخ تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه بوده و با توجه به محدودیت در ظرفیت تعیین شده، به محض اتمام آن امکان ثبت نام بسته خواهد شد.

به سوپر گروه BYD S6 & S7 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا