Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط برلیانس اعلام شد (تیرماه 97)

فروش مستقیم و بی واسطه خودروهای داخلی توسط خودروسازان به یک معضل بزرگ تبدیل شده و اکثر خودروسازان داخلی از فروش فوری و با قیمت قطعی محصولاتشان طفره می‌روند. شرکت خودروسازی پارس خودرو در اطلاعیه‌ای از فروش خانواده محصولات برلیانس خود خبر داد که مدت‌هاست وجود داشته و ادامه دارد.

به گزارش چرخان، پارس خودرو که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خانواده برلیانس این شرکت می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا در سرتاسر کشور، اقدام به ثبت سفارش خود با شرایط ویژه نقد و اقساط برای بعضی از محصولات خانواده برلیانس نمایند که همه محصولات این خانواده با قیمت قطعی نیز به فروش می‌رسد.

پارس خودرواین شرایط فروش از امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت و به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

پیش فروش مشارکت در تولید نقدی برلیانس H300 و H200 با قیمت قطعی

اولین طرح فروش این شرکت با قیمت قطعی بوده و انواع خودروهای موجود در این خانواده عرضه شده است.

اولین خودروی این طرح برلیانس H220 دنده‌ای با رینگ فولادی بوده که با قیمت 43 میلیون و 684 هزار تومان با پیش پرداخت 21 میلیون تومان و موعد تحویل مهرماه قابل ثبت نام است.

دومین خودروی این طرح برلیانس H230 دنده‌ای با رینگ فولادی بوده که با قیمت 43 میلیون و 684 هزار تومان با پیش پرداخت 21 میلیون تومان و موعد تحویل مهرماه قابل ثبت نام است.

سومین خودروی این طرح برلیانس H320 دنده‌ای 1.6 تریم مشکی است که با قیمت 56 میلیون و 836 هزار تومان با پیش پرداخت 28 میلیون تومان و موعد تحویل مهرماه قابل ثبت نام است.

چهارمین خودروی این طرح برلیانس H330 دنده‌ای 1.6 تریم مشکی است که با قیمت 54 میلیون و 864 هزار تومان با پیش پرداخت 27 میلیون تومان و موعد تحویل مهرماه قابل سفارش است.

پنجمین خودروی این طرح برلیانس H320 اتوماتیک 1.6 + مولتی‌مدیا تریم مشکی است که با قیمت 63 میلیون و 741 هزار تومان با پیش پرداخت 31 میلیون تومان و موعد تحویل مهرماه سال جاری قابل سفارش است.

ششمین خودروی این طرح برلیانس H330 اتوماتیک 1.6 + مولتی‌مدیا تریم مشکی است که با قیمت 66 میلیون و 481 هزار تومان با پیش پرداخت 33 میلیون تومان و موعد تحویل مهرماه سال جاری قابل سفارش است.

سود مشارکت همه این طرح ها 15 درصد بوده و سود انصراف نیز 12 درصد قید شده است. موعد تحویل نیز در هفته چهارم مهرماه خواهد بود.

پیش فروش مشارکت در تولید اعتباری برلیانس H200

همچنین مشتریانی که قصد خرید اعتباری برلیانس را داشته باشند می‌توانند از شرایط اقساطی گروه 200 این محصول استفاده کنند. تسهیلات در نظر گرفته در این طرح 15 و 20 میلیون تومان بوده و مشتریان امکان پرداخت 12 تا 24 ماهه را خواهند داشت که تسهیلات 15 میلیون تومانی صرفا به صورت یک‌ساله ارائه می‌شود.

نرخ تسهیلات در نظر گرفته شده 18 تا 23 درصد بوده و قیمت قطعی نیز در زمان صدور دعوت‌نامه مشخص می‌شود. مبلغ پیش پرداخت برای خرید نیز 20 میلیون تومان بوده و به این پیش پرداخت نیز سود مشارکت 15 درصدی تعلق می‌گیرد و مشتری از سود انصراف 12 درصد بهره‌مند خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.