Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی ام‌جی ۳ مدل ۲۰۱۹ ( MG3 2019)، کوچکِ دوست‌داشتنی!

شاید نسل گذشته ام‌جی ۳ بجز چهره فانتزی و دوست‌داشتنی، چیزی نداشت اما اکنون این کمپانی چینی- انگلیسی تغییرات عمده‌ای را در  هاچبک کوچک خود اعمال کرده است. شاید فکر کنید که ام‌جی ۳ برای شهرهای شلوغ مانند شانگهایی ساخته شده اما ما اینجا هستیم تا ببینیم نظر شما درست است یا باید آن را تغییر دهید.

در نمای خارجی ام‌جی ۳، قطعا یک پیشنهاد بهتر از قبل است. طراحی جدید، انعطاف پذیر ترشده و در بخش جلویی زبان طراحی جدید ام‌جی را نشان می‌دهد و از لحاظ ظاهر می‌تواند به‌راحتی با رقبای خود مانند مزدا ۲ و سوزوکی سوئیفت رقابت کند. به نظر می‌رسد زمانی که به طراحی بیرونی آن نگاه می‌کنیم، شرکت چینی قدم بزرگی برداشته اما واقعا تغییرات اساسی مربوط به کابین می‌شود.

تغییرات قابل توجهی در داشبورد و تجهیزات اعمال شده. یک سیستم سرگرمی 8.0 اینچی جدید و طراحی متفاوت غربیلک فرمان از جمله تغییرات اساسی کابین هستند. اما شاید معتقد باشید که این کابین آنقدرها هم خوب نیست و مانند قبل کمی ناامید کننده است، اما ما در مورد خودرویی صحبت می‌کنیم که در حال حاضر قیمت پایه 13،990 دلار دارد، بنابراین با این قیمت، ام‌جی ۳ یک انتخاب عالی خواهد بود.

این خودرو با موتور 1.5 لیتری بنزینی عرضه شده که خروجی‌های آن از 78kW و 137Nm به 88kW و 150nm افزایش یافته‌اند. شاید بهترین گزینه انتخاب مدل اتوماتیک با گیربکس جذاب آیسین باشد که در این خودرو یک شگفتی محسوب می‌شود. در حال حاضر شما احتمالا می‌خواهید بدانید که چگونه گیربکس ۴ دنده اتومات جذاب خواهد بود، اما با توجه به قدرت خروجی، بکارگیری گیربکس چهار سرعته اتوماتیک بسیار خوب بوده و عملکرد مناسبی را به همراه داشته است. ما این گیربکس را به هر سیستم انتقال قدرت دیگری ترجیح می‌دهیم و شما نیز مطمئن باشید که این بدون اغراق است.

ما داخل خودرو شدیم و آن را روشن کردیم. MG 3 صرفنظر از اینکه چه رنگی را برای آن انتخاب می‌کنید، یک ماشین اسپرت نیست. این ماشین می‌تواند عملکرد شهری عالی و خارج شهری مناسب داشته باشد در حالی که مدل قبل تنها برای شهر مناسب به‌نظر می‌رسید. ام‌جی ۳ با 1100 کیلوگرم وزن خالص، برای ۳ نفر گزینه خوبی است اما زمانی که تعداد افراد بیشتر می‌شوند، خودرو بیشتر سعی می‌کند نیرو تولید کند، در حالی که توانایی آن را ندارد. در مسیر پیست مسابقه، ما MG 3 را در توانایی کنترل، بسیار پویا یافتیم.

فرمان، ترمز، توانایی چرخش … همه چیز خوب است، اما اگر با نهایت سرعت حرکت کنید تفاوت بین برند چینی با رقبای ژاپنی و اروپایی مشخص خواهد شد. ما مدل‌های دیگر خودروهای جدید ام‌جی را بررسی کردیم و پیشرفت را کاملا می‌توان در محصولات این برند دید. با تمام این تعریف‌ها، هنوز ام‌جی۳ می‌تواند تواناتر ظاهر شود و جا برای کار زیاد است چرا که در حال حاضر هیچکس آن را برای سرعت نمی‌خرد اما برای رانندگی در شهر می‌توانیم بگوییم که خودروی خوبی است.

موقعیت راننده زمانی که پشت فرمان است، مناسب بوده و راحتی صندلی را می‌توان دوست داشت. صندلی‌های جلو و عقب فضای کافی دارند و اگر کودک داشته باشید، سیستم ISOFIX محافظ خوبی برای آنها خواهد بود. اگر ام‌جی ۳ جدید بتواند ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی استرالیا دریافت کند، می‌توان گفت با این قیمت، بی‌درنگ گزینه خوبی خواهد بود ولی در حال حاضر ۳ ستاره ایمنی نسل قبل کمی ما را دچار تردید می‌کند.

بنابراعلام شرکت MG 3 با شش کیسه هوا، کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور و دوربین پارک و چند آپشن دیگر عرضه خواهد شد که از ضمانت هفت ساله با کیلومتر نامحدود، بهره می‌برد.

نوع گارانتی این خودرو نشان می‌دهد که چینی‌ها تا چه میزان به خودروی خود اعتماد دارند و ما نیز نظر مثبتی در ارتباط با ام‌جی ۳ داریم. کم‌کم اعتماد جهانی به خودروهای ساخت چین در حال شکل‌گیری بوده و هر سال به تعداد محصولات باکیفیت برندهای مختلف چینی اضافه می‌شود اما خیلی بهتر است که این کشور خودروسازان درجه چندمی که هر سال مانند قارچ می‌رویند را از رده خارج کند و استاندارد خود را بالا ببرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.