مکمل بنزین
خبرداخلی

ماجرای اصلی 2500 اپتیما احتکارشده در ایران مال چه بود؟ + تصاویر

با افزایش قیمت ارز و به تبع آن افزایش قیمت خودروهای خارجی، اقتصاد ایران شاهد تخلفاتی بوده است که از واردات خودرو با ارز دولتی و فروش آن با نرخ آزاد گرفته تا واردات بدون مجوز که چند روز قبل خبری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که گویا ایران مال یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری تهران نیز به جمع متخلفین اضافه شده و 2500 اپتیما را در انبار خود احتکار کرده است که روابط عمومی این مجتمع به این عکس و خبر واکنش نشان داد.

به گزارش چرخان، روابط عمومی مجتمع تجاری ایران مال در واکنش به عکسی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، گفت: این خبر و اخبار مشابه یک نوع غیراخلاقی ناجوانمردانه است که در مورد ایران مال انجام می‌شود و قطعا منتشرکنندگان این نوع اخبار هدفی جز تخریب چهره ایران مال ندارند.

اپتیما ایران مالطبق اعلام روابط عمومی این شرکت، ایران مال همانند بسیاری از مجتمع‌های تجاری بزرگ دنیا که ناوگان تاکسیرانی اختصاصی خود را دارند، اقدام به خرید 300 دستگاه کیا اپتیما کرده است که همانند نمونه‌های مشابه خود که در سطح منطقه نیز وجود دارند، سازمان اختصاصی خود را راه اندازی نماید تا امکانات اختصاصی خود را برای سرویس دهی به مشتریان افزایش دهد.

این روابط عمومی در ادامه افزود: خرید این 300 اپتیما در سال 95 انجام شده و به هیچ وجه واردات و خرید این خودروها در سال جاری انجام نشده و این موارد کذب محض است. تصاویر منتشر شده قطعا متعلق به ایران مال بوده و برای همین خودروهایی است که برای ناوگان تاکسیرانی این مجتمع خریداری شده است.

اپتیما مدل 2019

اطلاعیه روابط عمومی این شرکت با اشاره به گزینه‌های مختلف برای انتخاب خودروی مناسب برای ناوگان تاکسیرانی این مجتمع گفت: ما با بررسی‌های مختلفی که در این موضوع انجام دادیم به دو گزینه کیا سراتو و کیا اپتیما رسیدیم که با توجه به دغدغه‌های زیست محیطی و کیفیتی خود که در همه اجزای ایران مال رعایت شده است، به گزینه کیا اپتیما رسیدیم و تصمیم نهایی بر خرید این خودرو اتخاذ شد. اصولا استفاده از واژه احتکار برای این خودروها درست نبوده و قطعا بی اخلاقی بزرگی در مورد این مجتمع صورت گرفته است چرا که عملا مالکیتی از سوی ایران مال روی این خودروها وجود ندارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. به گفته ی خودتون سال 95 وارد شده اند اما این اپتیما ها همه فیس2017 2018یعنی 96و97 هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا