مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر نسخه جدید شاسی‌بلند ام جی HS

خودروی کامپکت شاسی‌بلند ام جی HS برای بازار چین طراحی و ساخته شده است و به تازگی تصاویر رسمی این خودرو در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده است.

خط تولید این مدل از سپتامبر بعد از رونمایی در نمایشگاه خودرو چنگدو شروع به کار خواهد کرد و بعد از مدتی این محصول ام جی را می‌توانید در بازار خودروهای چین ببینید. یکی از ویژگیهای بارز این شاسی‌بلند طراحی داخلی شیک و لوکس هست که با چرم قرمز تیره، فرمان بزرگ و اسپرت، پنل پشت داشبورد راننده ۱۲.۳ اینچی و سیستم سرگرمی و اطلاعات ۱۰.۳ اینچی مجهز شده است. از سوی دیگر تجهیزات ایمنی ام جی HS نیز مدرن و به روز به کار گرفته شده برای مثال در این خودرو سیستم هشدار خروج از خط رانندگی، سیستم شناسایی نقاط کور رانندگی و هشدار برخورد از عقب در مواقع ترافیکی نصب شده است.

پلتفرم این شاسی‌بلند با خودروی Roewe RX5 یکسان است، همچنین ام جی HS دارای دو پیشرانه مختلف ۱.۵ لیتری توربو یا قدرت خروجی ۱۷۰ اسب بخار یا توربو ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۲۰ اسب بخار خواهد بود که متصل به جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک می‌توانند بشوند. به علاوه نیروی گرفته شده از پیشرانه تنها بر روی محور چرخ‌های جلو توزیع می‌شود.

باید اشاره کنیم که سیستم اطلاعات و سرگرمی ام جی HS همانند سری Roewe از کمپانی علی‌بابا تهیه نمی‌شود و از سیستم خانگی ساخته شده توسط گروه خودروسازی SAIC استفاده می‌کند. این سیستم می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند WeChat یا QQ music را پشتیبانی کند. مهندسان ام جی نیز توانسته‌اند پنل پشت فرمان راننده ماشین را دیجیتالی کنند که یکی از قدرت‌های برجسته‌ این خودرو است. شاسی‌بلند ام جی HS با داشتن رنگ قرمز آتشین توانسته رخی بنماید و این ضرب المثل وارد یاد همگان کند که آن هم «همیشه شاد بودن» است. نظر شما درباره این خودروی شاسی‌بلند چیست؟ آیا می‌توان آینده شاسی‌بلند ام‌ جی HS را درخشان در بازار ایران دید؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا