مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی چانگان CS84 منتشر شد

تا به امروز تصاویر مختلفی از شاسی‌بلند چانگان CS85 منتشر شده بود ولی به تازگی تصاویر با کیفیت از این خودرو در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که اطلاعات زیادی درباره جزئیات CS85 می‌دهند. این شاسی‌بلند قرار است زمستان سال جاری وارد بازار خودروهای چینی شود.

از سوی دیگر برندهای چینی مختلفی نیز به دنبال ساخت وسیله نقلیه مشابه با چانگان CS85 هستند؛ چرا که بسیاری از خانواده‌های چینی به دنبال خرید شاسی‌بلند کوپه در بازار هستند. شاسی‌بلند CS85 بر پایه پلتفرم چانگان CS75 ساخته شده است و ۵ درب دارد.

شاسی‌بلند چانگان CS85 در دو نسخه مجزا از لحاظ پیشرانه وارد بازار می‌شود که پیشرانه اول ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۸ اسب بخار قدرت خروجی و دومین پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با ۲۳۳ اسب بخار قدرت خروجی است که متصل به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک می‌شوند. قیمت این خودروی لوکس و اسپرت از ۲۱ هزار دلار شروع می‌شود و بسته به تجهیزاتش به ۳۰ هزار دلار نیز در بازار معامله خواهد شد.

البته این خودروی شاسی‌بلند ابتدا در نمایشگاه خودرو چنگدو در شهریور امسال رونمایی می‌شود و چندین ماه بعد پس از قرار گرفتن در خط تولید وارد بازار چین می‌شود. از تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که در داخل خودرو نیز نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی تعبیه شده است و در کنار آن دسته گیربکس اتوماتیک جذاب و پدال‌ پارک الکترونیک به چشم می‌خورد.

به نظر می‌رسد کمپانی چانگان به دنبال فروش هر چه بیشتر مدل CS85 نباشد و تنها انتظار دارد که این مدل بتواند سری تولیدی CS بالاخص مدل چانگان CS75 را سرپا نگه دارد. به علاوه گزارش‌هایی که هنوز تایید نشده‌اند اعلام کرده‌اند که مهندسان چانگان در حال ساخت یک شاسی‌بلند کوپه جدید است که به احتمال زیاد CS95 خواهد بود. نظر شما درباره کیفیت و ساخت خودروهای چانگان چیست؟ آیا می‌توان انتظار دیدن این مدل را نیز در کشورمان داشته باشیم؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا