مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

معرفی 10 خودرو 50 تا 100 هزار دلاری، با بهترین طراحی داخلی در سال 2018

امروزه هیچ‌کسی نمی‌تواند منکر تأثیر نداشتن طراحی خودرو از طرف خودروسازان بر روی خریداران شود. طراحی که یک جنبه بسیار مهم آن طراحی داخلی و بحث داخل کابین بوده که با رقابت بسیار شدید شرکت‌های خودروساز، طراحی‌ها هرروزه به سمت هر چه مدرن‌تر و زیباتر شدن با رویکردی آینده‌نگرانه پیش می‌رود.

در این نوشتار قصد داریم به شما عزیزان، 10 خودرویی که در سال 2018 ازنظر طراحی داخل کابین جزء بهترین‌ها بوده‌اند را معرفی نماییم. خودروهایی که از مرسدس بنز آلمان گرفته تا کیا استینگر کره‌ای، بازه قیمتی بین 50 تا 100 هزار دلاری دارند.

رنج روور ولار 2018

بااینکه امروزه، خودروهای شاسی‌بلند و کراس اوور در حال تسخیر بازارها بوده و ذائقه مشتریان به سمت این خودروها گرایش بسیار زیادی پیداکرده است، اما ازنظر طراحی داخلی، تنها 3 عدد از این 10 خودروی فهرست ما جزء این کلاس خودرویی هستند. بدون شک، رنج روور ولار بریتانیایی یکی از بهترین طراحی‌های داخلی حال حاضر صنعت خودروسازی را در اختیار دارد. خودرویی که با مواد مصرفی بسیار مرغوب و سیستم صفحه‌نمایش دوگانه با استفاده از فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته توانسته دل مشتریان خود را به‌خوبی برباید.

جگوار I-Pace 2018

خودروی برقی که توانسته به‌جای خودروهای شرکت تسلا جای خود را در این فهرست بازکرده و با قرض گرفتن شاخصه‌هایی از پسرعموی خوش‌قیافه خود، رنج وور ولار و استفاده از این طراحی به سبک خودش، طراحی منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است. طراحی داخلی که با صفحه‌نمایش HVAC و هماهنگی فوق‌العاده زیبای اجزای آن با یکدیگر توانسته این خودرو را چندین قدم جلوتر از خودروهای برند تسلا قرار دهد.

لینکلن نویگاتور 2018

خودروی آمریکایی که توانسته با طراحی منحصربه‌فرد داخلی خود با افزایش تقاضا از جانب عاشقان این کابین مواجه شود. شاسی‌بلندی که به لطف طراحان خود، با کابینی بازطراحی شده، بسیار زیبا و دلپذیر جلوه می‌کند. در داخل کابین این SUV، می‌توان شاهد صفحه‌نمایشی بزرگ به همراه ترکیب رنگ و چیدمانی بود که طراحی مدرن را با طراحی کلاسیک، به زیبایی پیوند داده است.

لکسوس LC500 2018

امروزه خودروهای اسپورت در حال واگذار کردن رقابت به شاسی‌بلند ها و کراس اوورها هستند و به همین دلیل نیز هست که تنها دو عدد از آن‌ها در این فهرست موجود هستند. LC500 ژاپنی از آن دسته خودروهایی است که همه را از قدرت طراحی منحصربه‌فرد و آسمانی لکسوس متعجب خواهد کرد. خودرویی که هم در طراحی داخلی و هم خارجی، یکی از منحصربه‌فردترین‌ها به شمار می‌رود. طراحی داخلی LC را می‌توان به داخل سفینه‌هایی تشبیه کرد که از چندین سال آینده می‌آیند.

آلفا رومئو جولیا QV 2018

خودروهای سدان زیادی در جهان‌، باقیمت زیر 100 هزار دلار وجود دارند که می‌توان آن‌ها را ازنظر طراحی داخلی در این فهرست قرارداد. اما تنها یکی از آن‌هاست که طراحی داخلی را با طعم ایتالیایی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. اگرچه ممکن است آلفا رومئو جولیا، از پیشرفته‌ترین فن‌آوری روز دنیا در کلاس سدان بهره نبرد اما استفاده از صندلی‌های فیبر کربنی سبک و اهرم‌های فلزی پیشرفته این ایتالیایی را بیش‌ازپیش خاص می‌کنند.

پورشه پانامرا 2018

طراحی‌های باقیمانده در این لیست، همگی در کلاس سدان هستند. اگرچه نسخه اصلی پانامرا را به دلیل استفاده از دکمه‌های بسیار زیاد در داشبورد مورد انتقاد قرار می‌دادند اما در نسل دوم، بیشتر این دکمه‌ها با کنترلرهای لمسی جایگزین شدند. البته شاید مانند بعضی خودروهای کادیلاک، این دکمه‌ها نیز آزاردهنده باشند اما پورشه راهی مطمئن و راحت برای آسودگی استفاده از آن‌ها را استفاده کرده است.

مرسدس E-Class 2018

تنها خودرویی که در کلاس سدان نیمه سایز جای می‌گیرد، همین خودرو در این فهرست است. اگرچه S-Class گران‌تر طراحی زیباتری دارد اما طراحی جدید E-Class باعث شد که این خودرو در این فهرست جای بگیرد. بازطراحی که با هواکش‌های هماهنگ با داشبورد و همچنین استفاده از باندهای بلندگو بسیار عالی، این مدل را از بهترین‌ها می‌سازد.

 

کیا K900 2018

 k900 کیا، تنها خودرویی است که در رده خودروهای لوکس این فهرست قرار نمی‌گیرد. خودروی پرچم‌داری که شاخصه‌های لوکس بودن S-Class مرسدس را با نصف قیمت آن به بازار عرضه کرد. اگرچه مواد به‌کاررفته در آن، به نسبت خودروهای لوکس، از کیفیت کمتری برخوردار هستند اما برچسب قیمتی این کره‌ای در کنار شاخصه‌های طراحی داخلی‌اش، آن را از رقیبان خود متمایز می‌کند.

لکسوس LS500 2018

تنها شرکتی که دو خودرو در این فهرست 10 تایی دارد، همین شرکت لکسوس است.LS500 که پرچم‌دار سدان لکسوس است با طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به برادر خود یعنی LC عرضه‌شده است. این خودرو نیز مانند LC از قدیمی بودن سیستم صفحه‌نمایش رنج می‌برد اما درعین‌حال یکی از بهترین طراحی‌های داخلی را از آن خودکرده است.

آئودی A8 2018

A8 همواره یکی از خودروهایی بوده که در بین بهترین خودروهای لوکس سدان جای گرفته است. حالا به لطف استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته و هماهنگی فوق‌العاده بالای داشبورد با فضای داخلی، توانسته طراحی داخلی جدیدی و جذابی را از خود به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا