مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی جدید از داخل کابین فیس‌لیفت رنو قاجار

تا به امروز تصاویر جاسوسی متعددی از فیس‌لیفت رنو قاجار در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است ولی به تازگی تصاویر جاسوسی از این خودروی جدید توسط خبرنگاران وب‌سایت motor1 که در حال سوخت‌گیری در پمپ بنزین بوده است، شکار شده‌اند. جالب است بدانید که حالا تصاویری از داخل کابین فیس‌لیفت رنو قاجار نیز منتشر شده است.

تصاویر داخل کابین فیس‌لیفت قاجار نشان می‌دهند که کنسول مرکزی به طور کامل تغییر پیدا کرده است که در زیر صفحه نمایش سه دکمه پیچان با قاب نقره‌ای به همراه دو صفحه نمایشگر نشان داده شده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این طراحی شبیه به داچیا داستر است ولی داشتن سه دکمه پیچی که هیچ علامتی روی آنها حک نشده سوالات زیادی را مطرح کرده است که احتمال کارایی آن‌ها را همانند دکمه‌های داخل محصول داستر دانسته‌اند. البته استفاده از طراحی مشابه خودروهای داچیا در محصولات رنو جای تعجبی ندارد، چرا که برند داچیا تحت نظر رنو مشغول به کار است و رنو می‌تواند به راحتی از طراحی و پلتفرم‌های یکسان استفاده کند.

در داخل کابین نیز یک لپ‌تاپ لنوو ThinkPad در جای سرنشین ردیف جلو قرار گرفته که به نظر می‌رسد جعبه دنده اتوماتیک جدید فیس‌لیفت رنو قاجار را مورد آزمایش قرار می‌دهد، بنابراین باید انتظار گیربکس تازه برای فیس‌لیفت قاجار را داشته باشیم. اگر به تصاویر بیرونی رنو قاجار بیندازیم متوجه می‌شویم که تمام بدنه شبیه به نسخه‌های قبلی است و تنها طراحی سپرها تغییر پیدا کرده‌اند. همچنین چراغ‌های مه‌شکن نیز زاویه‌دار شده‌اند و توانسته‌اند ظاهری خشن و اسپرت به این محصول رنو بدهند ولی چراغ‌های جلو و عقب خودرو به نظر می‌رسد که تغییری پیدا نکرده‌اند.

به احتمال زیاد رنو نسخه جدید فیس‌لیفت قاجار را در اکتبر سال جاری در نمایشگاه خودرو پاریس در معرض دید عموم قرار خواهد داد ولی شاید چندین هفته زودتر هم بتوانیم این محصول را در اینترنت ببینیم. انتظار می‌رود فیس‌لیفت رنو قاجار مجهز به پیشرانه قوی توربودیزل ۱.۵ لیتری باشد که در خودروهای داستر دیده شده‌اند یا پیشرانه گازوئیلی توربو ۱.۳ لیتری که توسط اتحاد نیسان-رنو با همکاری دایملر آلمانی ساخته شده‌اند، بر روی آن نصب شود. به علاوه احتمال رونمایی از نسخه پیشرفته رنو قاجار RS نیز به دیگر نسخه‌های موجود اضافه شود یا حتی نسخه جدیدی که نیروی پیشرانه را به تمام چهار چرخ منتقل می‌کند را می‌توان به زودی برای رنو قاجار جدید دید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا