Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی کوتاه مزدا CX-3 ؛ محصول جدید بهمن خودرو

پس از اجرایی شدن برجام باید منتظر حضور خودروهای جدیدی در خیابان‌ها و جاده‌های ایران باشیم و گروه خودروسازی بهمن برخلاف شرکت ایران‌خودرو که قرار‌دادی را با پژو فرانسه به ثبت رساند به سمت شریک پیشین خود؛ یعنی مزدا رفته است. به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن مذاکراتی در جریان است تا خودروهای جدیدی از سوی این کمپانی خوش نام شرقی در ایران تولید شود که یکی از آنها مزدا CX-3 است. در ادامه نیم‌نگاهی به این خودرو جذاب و زیبا می‌اندازیم.

2016-Mazda-CX-3-

2016-Mazda-CX-3- (2)

مزدا CX-3 ظاهری جذاب و خوش آیند داشته و اصالت طراحی‌های مزدا در آن حفظ شده است. موتوری با قدرت 146 اسب بخار از نوع 2 لیتری و چهار سیلندری آن را همراهی می‌کند و گیربکسی اتوماتیک و شش سرعته دارد. این خودرو دارای سیستم تعلیق اسپرت و اندازه گیری وزن خودرو برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت است و نماینده شایسته‌ای برای برند تجاری مزدا به حساب می‌آید.

2016-Mazda-CX-3- (3)

در این خودرو دنده ها بسیار خوب و به موقع جابجا می‌شوند و می‌توانید بسیار راحت و سریع حالت خودرو را از اسپرت به معمولی تغییر دهید. وزن آن 2932 پوند است و هنگامی که شما به موتور آن فشار بیاورید ، 6800 دور در دقیقه را به ثبت می‌رساند و سر و صدای زیادی تولید می‌کند.

2016-Mazda-CX-3- (5)

چرخ‌های CX-3 مجهز به رینگ 16 اینچی با ظاهری زیبا و ساده است. پس از ظاهر زیبای خودرو نوبت به داخل خودرو می‌رسد که بسیار مجلل و بی سر و صدا طراحی شده است. کابین بسیار خوب طراحی شده و ارگونومی بی عیب و نقصی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. نقطه ضعف آن کوچک تربودن داخل خودرو به میزان 7.3 اینچ از مزدا 3 است؛ صندلی‌های پشتی به شدت فشرده طراحی شده و به همین دلیل سرنشین آن قسمت به اندازه افی راحت نخواهند بود.

2016-Mazda-CX-3- (6)

رینگ 16 اینچی فولادی، چراغ های جلو اتوماتیک، اگزوزهای دوگانه، اسپویلر سقف عقب، برف پاکن متناوب، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، فرمان تلسکوپی، کروز کنترل، تهویه هوا، بلوتوث، دوربین دید عقب، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و یک صفحه نمایش لمسی 6 اینچی، گرم کن آینه های جانبی، سنسور دنده عقب، ورود بدون کلید و سانروف از دیکر امکانات آن است.

2016-Mazda-CX-3- (7)

در نسخه‌های سفارشی این خودرو، مشتریان می‌توانند از رینگ های 18 اینچی، کنترل خودکار نور چراغ‌های جلو، برف پاکن اتوماتیک، هشدار خروج از مسیر و سیستم کاهش خطر برخورد با قابلیت ترمز خودکار بهره‌مند شوند.

2016-Mazda-CX-3- (8)
2016 CX-3 با میانگین قیمت 25.500 دلار در بازار های جهانی به فروش می‌رسد و به نظر می‌آید که در صورت عرضه در ایران قیمتی بیشتر از 130 میلیون تومان داشته باشد.

3 دیدگاه
  1. Ali می گوید

    سلام .۱سوال دنده این ماشین اتوماتیک است یا دنده ای؟؟؟

    1. امین نقی زاده می گوید

      در مدل ۲۰۱۶ این خودرو تنها انتخاب شما یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است.

  2. ابراهیم می گوید

    سلام. فروش این خودرو چه ماهی شروع خواهد شد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.