مکمل بنزین
گوناگونخبر

عیب عجیب کیا استینگر در رنگ طلایی که 7100 دلار خرج دارد!

شاید خدمات پس از فروش برای ما ایرانی‌ها یک قصه پرغصه باشد ولی جالب است بدانید در کشورهای دیگر، خودروسازان معتبر نسبت به رنگ و مشکلات پیش آمده برای آن نیز احساس مسئولیت می‌کنند و در جدیدترین خبری که از کیا منتشر شده است، کیا استینگر که با رنگ طلایی به مشتریان عرضه میشده است، دچار مشکل شده و فراخوان بازگرداندن این خودرو توسط کیا منتشر شده است.

به گزارش چرخان، شرکت کیاموتورز در اطلاعیه‌ای به تمامی خریداران کیا استینگر اعلام کرد که برای رنگ زدن مجدد این خودروها و تغییر رنگ این خودروها از طلایی موجود به هر رنگ دیگر، محصولات را به این شرکت بازگردانند و لزومی برای پرداخت هزینه وجود نداشته و کیاموتورز متعهد شده است که بدون هزینه، اقدام به رنگ زدن مجدد این محصولات نماید.

در مورد هزینه این کار باید بدانید که چیزی بالغ بر 7100 دلار هزینه ایست که این شرکت کره‌ای متعهد به پرداخت آن شده تا زمینه رضایت‌مندی مشتریان نیز جلب شده و مشکلی که در رنگ طلایی این خودرو وجود دارد، برطرف شود.

طبق اخبار منتشر شده در سایت‌های معتبر خارجی در حوزه خودرو، یکی از مشکلات اساسی رنگ طلایی غروب آفتاب این خودرو کیفیت پایین لایه زیرین آن است که حتی در بلند مدت خطر ترک خوردگی آن را نیز افزایش می‌دهد. حتی احتمال زنگ زدگی بدنه این خودروها در بلندمدت وجود دارد که طبیعتا یک آبروریزی بزرگ برای شرکت کیا محسوب می‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا