مکمل بنزین
تازه‌هاخبرداخلی

قیمت پژو 208 مشخص شد!

با سفر رئیس جمهور به کشور فرانسه، قرارداد همکاری دوباره ایران خودرو و پژو -سیتروئن به امضاء رسید و از تولید سه خودرو جدید در ایران خبرهایی مخابره شد. ظاهرا قرار است که این خودروها یعنی پژو 301 ، 208 و 2008 تا 17 ماه آینده در ایران به تولید برسند. در همین حال وزیر صنعت و معدن کشور گفته است که در تلاش هستیم که تولید این خودروها تا 12 ماه آینده در کشور آغاز شود و حدود 1 میلیون دستگاه از خودرهای جدید تولیدی را صادر خواهیم کرد.

مشتریان ایرانی که سالهای زیادی از سبد کالایی بسیار محدود در بازارخودرو بهره‌مند بودند، حال منتظر ورود این خودروها هستند و سوالی که ذهن تمام آنها را به خود مشغول کرده است؛ قیمت این خودروهاست. همیشه قیمت برای ایرانیان ملاک مهمی در خرید خودرو بوده و قشر متوسط و ضعیف جامعه برای خرید خودرو نگاه به جیبشان می‌اندازند ؛ نه امکانات و آپشن‌های مختلف خودروها.

Peugeot logo

متاسفانه نباید منتظر خبرهایی خوش درباره قیمت این خودروها باشید و باید گفت که قیمت آنها نسبت به پژوهایی که هم اکنون در داخل کشور تولید می‌شوند گران تر است.

ارزانترین خودرویی که کاندیدای ورود به ایران شده است، 208 بوده که در بازار کشور امارات متحده عربی با قیمت 51900 درهم به فروش می رسد و با توجه به قیمت ارز در کشور، قیمتی بالا 50 میلیون تومان دارد و این در حالی است که این خودرو در اروپا با قیمتی معادل با 14845 یورو یعنی 57 میلیون تومان عرضه می‌شود.

طبق اعلام رسمی مدیرعامل ایران خودرو، پژو 208 با قیمتی نزدیک به 68 میلیون تومان وارد کشور خواهد شد.

یه نظر شما خرید خودرویی در کلاس پژو 206 با این قیمت نسبتا بالا ارزشمند است؟ باید دید که ایران خودرو چه گونه میتواند ایرانیان را برای خرید این محصول راضی کند! شما می توانید بررسی این محصول ( پژو 208 ) را از اینجا ملاحظه نمایید.

لازم به ذکر است که این قیمت‌های ذکر شده، مربوط به کلاس‌های کف و سطحی این خودروها بوده و باید گفت که خودروهای مذکور در کلاس‌های بالاتر، قیمت‌هایی گران تر خواهند داشت و البته این نکته را نیز باید متذکر شد، که هر چه‌قدر کلاس یک خودرو کمتر باشد، امکانات فنی و رفاهی کمتری نیز خواهد داشت.

 

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا