مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جدید از شاسی‌بلند فولکس‌واگن تایرون

به تازگی تصاویر جدیدی از شاسی‌بلند فولکس‌واگن تایرون (Tayron) برای بازار خودروهای چینی منتشر شده است. این خودرو دو ماه دیگر در نمایشگاه خودرو چنگدو در معرض نمایش عمومی درمی‌آید و بعد از چندین ماه روی خط تولید قرار خواهد گرفت.

فولکس‌واگن تایرون نسخه‌ای از کانسپت پیشرفته سایز متوسط فولکس است که با همکاری فاو و فولکس‌واگن ساخته شده است. این شاسی‌بلند کامپکت مجهز به پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با قدرت خروجی ۱۸۶ الی ۲۲۰ اسب بخار است که متصل به جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک شده است و نیرو را می‌تواند به تمام چرخ‌ها یا تنها چرخ‌های جلو منتقل کند. فولکس‌واگن تایرون ابعادی به طول ۴۵۹۰، عرض ۱۸۶۰ و ارتفاع ۱۶۶۰ میلی‌متر است و ۲۷۳۱ میلی‌متر فاصله بین محور چرخ‌ها تعبیه شده است.

اگر نگاهی به عقب خودرو بیندازیم متوجه دو اگزوز در سمت راست و چپ می‌شویم که دقیقاْ زیر سپر عقب نصب شده‌اند، به علاوه لوگوی این خودرو که محصول همکاری این دو کارخانه خودروسازی است در سمت چپ طراحی شده است. این مدل یکی از محصولات با اهمیت برای آلمانی‌هاست چرا که قرار است قشر جوان چینی را برای خرید جذب کند. از این رو استایل آن کمی پهن‌تر از نسخه‌های استاندارد شاسی‌بلند است.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های قدرتمند این شاسی‌بلند طراحی و نصب انواع تکنولوژیهای مدرن و به روز در داخل کابین است. البته برای دیدن جزئیات این خودرو باید تا چندین ماه دیگر صبر کرد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو منتشر نشده است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا