Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد ( مرداد 97)

بازار خودروهای داخلی این روزها شاهد تلاطم قیمتی و رکود معامله عجیبی است که از جمله دلایل این اتفاق، عدم عرضه محصولات پرطرفدار توسط خودروسازان است که منجر به بازی دلالان در این بازار شده است. کرمان موتور نیز از جمله شرکت‌هایی است که طرح فروش محدودی برای محصولات لیفان خود ارائه کرده است که با شرایط ویژه به مشتریان عرضه می‌گردد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که به دلیل خروج هیوندای از ایران دچار مشکلات فراوانی شده و در بخش محصولات هیوندای خود عملا در یک بحران عمیق به سر می برد، شرایط فروش نقد و اقساط ویژه‌ای را برای گروه محصولات لیفان خود ارائه کرده است که مشتریان می‌توانند با تسهیلات و پیش پرداخت مناسب از این گروه خودرویی خریداری نمایند.

طبق اعلام کرمان موتور در این شرایط فروش دو خودروی ایکس50 و ایکس60 به مشتریان عرضه می‌شود که امکان استفاده از تسهیلات نیز برای ایشان فراهم گردیده است.

شرایط فروش نقد و اقساط X50 CVT لیفان با مدل 96

قیمت مصوب این خودرو در طرح اول 81 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. مشتری برای خرید این خودرو می‌بایست در یک مرحله مبلغ کل را پرداخت نماید و با موعد تحویل 30 روزه و با مدل 96، خودروی خود را تحویل بگیرد.

در شرایط اقساطی نیز مشتری می‌بایست پیش پرداخت 20 تا 30 میلیون تومانی را به حساب این شرکت واریز کرده و مابقی مبلغ خودرو به صورت تسهیلات محاسبه می‌شود که اقساط نیز در چک‌های 3 ماه از او دریافت می‌گردد.

شرایط فروش نقد و اقساط X50 CVT لیفان با مدل 97

نوع دوم فروش این مدل از محصولات لیفان نیز با مدل 97 بوده و با قیمت 86 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان برای این مدل نیز قادر به پرداخت یک مرحله‌ای و همچنین پرداخت اقساطی هستند که در هر دو مورد موعد تحویل یکماهه است.

در پرداخت اقساطی پیش پرداخت 25 تا 35 میلیون تومانی به حساب کرمان موتور واریز می‌شود و مشتریان مابقی مبلغ را به صورت تسهیلات دریافت و اقساط آن را در قالب چک‌های سه ماهه پرداخت می‌نماید.

شرایط فروش نقد و اقساط X60 CVT لیفان با مدل 96

کرمان موتور در این شرایط فروش به مشتریان دو نوع پرداخت نقد و اقساطی را پیشنهاد می‌دهد که در پرداخت نقدی، کل مبلغ مورد نیاز به حساب شرکت واریز می‌شود و خودرو به صورت 30 روزه تحویل مشتری می‌گردد.

در شرایط پرداخت اقساطی نیز مشتری می‌بایست پیش پرداخت 25 تا 35 میلیون تومانی را واریز کرده و الباقی مبلغ را به صورت تسهیلات دریافت نماید. قیمت قطعی این خودرو 92 میلیون و 500 هزار تومان قید شده است.

لیفانشرایط فروش نقد و اقساط X60 CVT لیفان با مدل 97

شرایط فروش نقدی این خودرو با قیمت 97 میلیون و 500 هزار تومان برقرار بوده و با تحویل یکماه قابل سفارش است. در شرایط فروش اقساطی نیز با پیش پرداخت 30 تا 40 میلیون تومانی سفارش ثبت شده و الباقی مبلغ به صورت تسهیلات به مشتری اعطا می‌شود.

در کلیه شرایط فروش اقساطی، بیمه بدنه خودرو الزامی بوده و هزینه آن از مشتری اخذ می‌شود. موعد تحویل 30 روزه و سود تاخیر 2.5 درصد است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.