مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران‌خودرو آغاز شد (مرداد 97)

بازار خودروهای داخلی این روزها منتظر عرضه‌های مختلف از سوی خودروسازان بوده و اغلب این طرح‌های فروش به صورت بلند مدت بوده و خبری از فروش فوری از سوی این شرکت‌ها نیست. گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود رونمایی کرد که 13 محصول این شرکت در آن قابل سفارش خواهد بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود رونمایی کرد که طبق آن مشتریان می‌توانند از بین 13 خودروی مختلف و پرطرفدار این شرکت سفارش داده و با موعد تحویل‌های مختلف و سود مشارکت مشخص، محصول سفارش داده شده را تحویل بگیرند.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرواز جمله شرایط خاص این طرح پیش امکان صلح تا یک مرتبه است که مشتریان قادر به معامله حواله‌های خود خواهند بود. کد کلاس و رنگ خودرو نیز بنا بر صلاحدید گروه خودروسازی ایران‌خودرو قابل تغییر خواهد بود. همچنین در این طرح پیش فروش هر کد ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و مشتریان حقوقی و نمایندگی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

همچنین این خودروها بدون قیمت قطعی قابل سفارش بوده که قیمت قطعی آنها در زمان صدور دعوتنامه و طبق قیمت روز کارخانه محاسبه می‌شود. در ادامه لیست خودروهای قابل سفارش در این طرح پیش فروش تقدیم شما می‌شود:

پژو پارس اتوماتیک1- پژو پارس سال در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 24 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است. 

2- پژو 206 تیپ 2 در رنگ‌های متفاوت قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 21 میلیون و 800 هزار تومان قید شده است.

3- پژو 206 تیپ 5 در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 25 میلیون و 200 هزار تومان قید شده است.

پژو 207i اتوماتيك4- پژو 207 دستی در 6 رنگ قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 28 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.

5- پژو 405 بنزینی اس‌ال‌ایکس در 5 رنگ قابل عرضه بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 21 میلیون تومان قید شده است.

6- پژو 405 جی‌ال‌ایکس بنزینی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متال و مشکی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 19 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.

رانا LX محصولات ایران‌خودرو7- رانا ال‌ایکس در رنگ‌های متفاوتی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 23 میلیون و 600 هزار تومان قید شده است.

8- سمند ال‌ایکس سال بنزینی در رنگ‌های مختلف قابل عرضه بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن 20 میلیون و 200 هزار تومان قید شده است.

9- سورن ال‌ای‌ایکس که در رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشکی، آبی کبود و آبی رویال قابل عرضه بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن 23 میلیون تومان قید شده است.

10- دنا در دو تریم مشکی و دو رنگ در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی، سفید و آبی کبود قابل سفارش بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن 28 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است.

11- اچ30 کراس که این روزها خبر جایگزینی آن با تندر 90 وجود دارد در رنگ‌های خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید، آبی رویال، قرمز متالیک و نارنجی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 30 میلیون تومان قید شده است.

12- هایما اس7 توربو که در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای اسپرسو قابل عرضه بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 63 میلیون تومان تعیین شده است.

ایران‌خودرونکات مهم پیش فروش مشارکت در تولید ایران‌خودرو

1- سود مشارکت تمامی طرح‌ها 16 درصد و سود انصراف 14 درصد عنوان شده است.

2- موعد تحویل موجود برای همه خودروها به جز هایما اس7 خرداد، تیر و مرداد 98 عنوان شده که موعد تحویل هایما اس7 آبان، آذر و دی 98 قید شده است.

 

 

طرح فروش ایران‌خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

    1. سلام
      حسین جان اگه یادتون باشه چند سال قبل، ایرانخودرو پیش فروش 3 ساله انجام میداد!
      اینا که خوبه فعلا

  1. بخرید تا تموم نشده و ایران خودرو بیشتر شاخ بشه و خدمات پس از فروشش بدتر بشه چون روی روح و روان ملت کار کرده و میدونه چطور سرکارشون بزاره و اینهمه ماشین که توی پارکینگ ایران خودرو رو بزاره آخر سال بندازه به خلق اللهی که همیشه هولن و

  2. من تو یکی از شرکت های خودرو ساز هستم میخوام خودرو بگیرم اما ترجیح میدم بدونه خودرو باشم ولی پول زور به دلالهای بازار ندم.

  3. مردم رو چی فرض کردن آخه این چه جور طرح فروشه !! مسخره ترین و زشت ترین نوع تبلیغات خودرو در کل دنیا!

  4. مدیران و عوامل ایرانخودرو بی شرف. چرا مثل زالو افتادین به جون مردم و خونشون رو می مکین. همیشه آشفته بازار درست می کنین و ماشینای آشغالتون رو به چندین برابر قیمت میفروشین. از این طرف ماشینا رو فقط به مشتریای خاصتون میدین تا با هر قیمتی که بخوان تو بازار بفروشن و از طرف دیگه ماشینای پیش فروشی رو تحویل یک ساله میزنین و مردم مجبور شن با هر شرایطی ازتون خرید کنن. تف به این حکومت آخوندی که هم خودشون زالو هستن و هم زالو پرور. امیدوارم به همین زودی فاتحه همتون خونده شه

  5. تو کل دنیا سیستم بازاریابی و فروش مرسوم هست و رقابت برای فروش …

    اونوقت قوطی ساز های کشور ما با پررویی تمام میام ، پیش فروش به قیمت روز ، تخویل سک شال بعد میخوای بیا نمیخوای به جهنم .

    واقعا حمایت از خودروساز به چه قیمت ، حمایتـمردم به چه قیمت

    من خودم قصد داشتم ماشینمو عوض کنم

    بازر ازاد دلال ها
    خودرو ساز بدتر از دلال

    دلم به حال خودم ،،مردمم و میسوزه که همه در حال نابودی هستیم

  6. وقتی ملت میرن تو صف واسه خرید خب خودروسازا هم طاقچه بالا میزارن حالا شما ۶ ماه نرو سمت خودرو بخدا میان منت تو میکشن مشکل از خودماست نه خودرو ساز بجای منافع جمعی بفکر منافع فردی هستیم میگیم حالا من بگیرم نکنه یه وقت تموم شهههههه

  7. خجالت اوره
    شرم بر همه شما
    تازه بعداز ده سال کارمندی توی دانشگاه ازاد میخواستم اولین ماشین صفرزندگیم روبخرم که این اوضاع ب وجوداومد.
    خودم کردم ک لعنت برخودم باد

  8. این یه دزدی آشکاره
    درست مثل بالا دستشیاشون دست پرورده ان دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا