مکمل بنزین
گوناگونخبر

اینفینیتی QX50: خودروی ژاپنی با کابینی شبیه هتل های لوکس!

 

کابین فوق خاص و منحصربه‌فرد این مدل از اینفینیتی، توانسته‌ قیمت این خودرو را تا 45 هزار دلار افزایش دهد. اگرچه ممکن است طراحی چشم‌نواز این ژاپنی لوکس از شرکت اینفینیتی، چشم‌های انسان را نوازش بدهد اما این از ویژگی‌های خودروهای لوکس بوده که طراحی داخلی زیباتری را نسبت به طراحی خارجی خود ارایه می‌دهند. نکته‌ای که در مدل جدید QX50 اینفینیتی نیز رعایت شده و داخل کابین آن را شبیه هتل‌های اقامتی لوکس کرده است.

فضای خاص و زیبای داخلی کراس اوور کامپکت اینفینیتی، ترکیبی از رنگ کرم و چرم سفید بوده که این تلفیق رنگ، با جزئیاتی بارنگ قهوه‌ای شکلاتی مزین شده است. ترکیب زیبایی از رنگ‌ها که با استفاده از چوب افرا برای افزایش جزئیات آن، زیبایی بیشتری نیز به خود گرفته است.

صندلی‌ها نیز با کوک‌های خیاطی بسیار ظریف و الماسی شکل که با استفاده از لیزر بریده‌ شده‌اند، دیده می‌شوند. صندلی‌هایی که با نور طبیعی به وجود آمده از سقف شیشه‌ای پانورامای این خودرو، به هرچه زیباتر شدن آن کمک شایانی می‌کنند.

طبق گفته‌های کریم حبیب، مدیر بخش طراحی شرکت اینفینیتی، شوق و تلاش برای اجرای بهترین کابین با بهترین مواد به‌کاررفته، بهترین رنگ‌ها، بهترین شکل و البته ارگونومی، طراحان و مهندسان این شرکت ژاپنی را واداشت تا بهترین طراحی داخلی اینفینیتی را که تا به امروز وجود داشته است، انجام بدهند. طراحی بی‌رقیبی که هدفش تنها راحتی بی‌حد و حصر راننده و سرنشینان داخل آن بوده تا بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش از سواری این خودروی لوکس داشته باشند.

این بسته برای طراحی داخلی لوکس QX50 که بانام Autograph نیز شناخته می‌شود، با افزایش قیمت 2,000 دلاری روی قیمت نسخه پیشرفته این خودرو که 43,350 دلار است، به مشتریان اینفینیتی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا