مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری تازه از جدیدترین خودروی بوگاتی منتشر شد

آخرین تصاویری که از ابر خودروی شرکت بوگاتی، بانام Divo منتشر شده است، نشان از آن دارد که این خودرو، موارد مشترک زیادی با طرح مفهومی ویژن گرن توریزمو خواهد داشت.

در چند هفته اخیر که خبرهای خودروی جدید بوگاتی با نام Divo در سایت‌های خودرویی منتشر شده، تصاویری از چراغ‌های LED/OLED این خودرو و همچنین کلیپ کوتاهی از صدای غرش موتور آن نیز در سایت‌ها قرارگرفته است. این خودروی جدید که دوباره قرار است مانند نسل‌های قبلی خود خبرساز شود، بار دیگر با تصاویری از چراغ‌های جلو و عقب جذاب پا به عرصه گذاشته است.

تیغه عقبی خودرو یا همان اسپویلر، از جنس فیبر کربن بوده و با بسته آیرودینامیکی که بوگاتی برای این مدل جدید در نظر گرفته است، Divo را از نظر این موضوع بسیار شبیه به طرح مفهومی فوق جذاب و مدرن بوگاتی بانام Vision Gran Turismo، گردانده است.

بوگاتی دیوو، ابر خودرویی است که با قیمت 5.8 میلیون دلار و تنها در 40 عدد به مرحله تولید می‌رسد. البته هنوز حرفی از طرف شرکت سازنده در مورد اینکه این خودرو قرار است ازنظر قوای محرکه و فنی چه مقدار به نسل قبلی خود یعنی شیرون شباهت داشته باشد و یا اینکه مدلی کاملا متفاوت باشد، زده نشده است.

از آنجایی‌که شرکت بوگاتی زیر مجموعه فولکس‌واگن آلمان بوده و دسترسی زیادی نیز به خودروهای آئودی، بنتلی و لامبورگینی (به دلیل زیرمجموعه فولکس‌واگن بودن این شرکت‌ها) دارد، پس جای تعجبی نخواهد بود اگر شباهت‌های فنی نیز به این خودروها داشته باشد.

طبق قول شرکت بوگاتی، Divo قرار است در تاریخ 24 اگوست 2018 (کمتر از یک ماه دیگر) رونمایی شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بوگاتی از اون شرکت‌هاییه که من با شنیدن اسمش، قشنگ متوجه می‌شم که یک خودروی خیلی خیلی قوی، به تعداد محدود و طراحی ترسناک در انتظارمون خواهد بود. البته، با این وضع کشور، ما فقط می‌تونیم از دیدن عکس‌هاش لذت ببریم و بس. آدم به خرید این ماشین‌ها فکرم که می‌کنه، سرش درد می‌گیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا