مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

حضور سایپا در قاره آفریقا جدی است؛ الجزایر مرکز صادرات خودروی ایران می‌شود؟

به گزارش چرخان، چند وقتی است که خبر حضور سایپا در کشور الجزایر در رسانه‌های اقتصادی کشور منتشر می‌شود و با توجه به بالا رفتن نرخ ارز در کشور و همچنین ارزان بودن قیمت محصولات ایرانی، بسیاری از سهامداران و فعالان حوزه خودرو منتظرند تا قطعیت این حضور فعال تایید شده و در این وضعیت بلبشوی بازار خودروی کشور، بارقه امیدی برای آن ایجاد شود.

رضا عامری سفیر ایران در الجزایر با تایید این خبر گفت: طبیعی است که پیشرفت‌های گروه خودروسازی سایپا مایه مباهات ما باشد و هر ایرانی نسبت به پیشرفت‌های حاصل شده در این گروه خودروسازی حساس بوده و نسبت به آن افتخار می‌نماید.

عامری با تایید راه اندازی خط تولید گروه سایپا در کشور الجزایر گفت: سایپا با سرمایه گذاری خود توانسته یک خط تولید اختصاصی در کشور الجزایر راه اندازی کرده و محصولاتش را به صورت مستقیم در کشور الجزایر عرضه نماید. ما نیز تمام توان خود را برای همکاری با این شرکت برای توسعه فعالیت‌هایش صرف خواهیم کرد تا بازار رقابتی الجزایر برای این شرکت خودروساز قابل دسترسی باشد.

وی در ادامه افزود: دولت الجزایر نیز با حسن نیت خود به سایپا اجازه حضور در این کشور را داده و به هیچ وجه حضور این شرکت در صنعت خودروی الجزایر سیاسی نبوده و این دولت از سرمایه گذاری‌های سایپا حمایت می‌کند. حضور سایپا در این کشور می‌تواند مقدمه ساز حضور و یا افزایش عرضه این شرکت در کشورهای دیگر مانند تونس، لیبی، نیجر، مالی و مغرب شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا