مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر منتشر شده از پورشه 911 نسل جدید با رنگ آبی

در این زمان و اواسط سال 2018 میلادی، ما مطمئن نیستیم که پورشه نسبت به رونمایی یا افشای اطلاعات خودروی نسل جدید 911، حساسیت زیادی داشته باشد. به‌تازگی نیز در همین راستا، عکس‌هایی از تمامی زاویه‌ها از نسل جدید 911 پورشه منتشرشده که برخلاف رویه معمول پورشه برای نشان دادن خودروهای جدید خود بارنگ مشکی، این بار 911 جدید به رنگ آبی درآمده و چهره‌ی زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است.

در قسمت عقبی این خودروی خوش‌چهره، می‌توان شاهد چراغ‌های عقب قوس‌دار و کشیده‌ای بود که در قسمت میانی آن‌ها به دلیل پنهان کردن دوربین عقب و یا سیستم‌های کمکی پارک، با نوار مشکی‌رنگی پوشیده شده است. در نسل قبلی این خودروی آلمانی، چراغ‌های سوم ترمز به‌صورت افقی بالای پنجره‌ی موتور قرار داشت. درحالی‌که در این نسل جدید همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تغییر کردن این چراغ‌ها به‌صورت عمودی در کنار پنجره‌های ورودی هوای موتور در قسمت عقب خودرو، کاری کاملاً جدید است.

اگرچه ممکن است تکامل طراحی نسل جدید در مقابل نسل گذشته 911 چندان زیاد به نظر نرسد اما در طراحی جدید می‌توان به‌وضوح تغییر در طراحی قسمت جلویی خودرو، چراغ‌های جلو و کاپوت را مشاهده نمود. تغییر طراحی که به سمت تراشیده‌تر شدن خودرو پیش رفته و به طراحی زیبا و فوق‌العاده نسل 993 پورشه نیز شباهت بیشتری پیداکرده است.

در ضمن در قسمت عقبی نیز، تهاجمی‌تر شدن طراحی پشتی در کنار چراغ‌های باریک و کشیده عقب، این سوپر کار آلمانی را تبدیل به یک خودرویی می‌کند که مدرنیته را با اصالت پورشه پیوند داده است.

اگرچه شاید این تغییر طراحی آن‌قدرها نیز کم نبوده و با نگاهی عمیق‌تر به تفاوت‌های بیشتری طراحی نسل جدید با قدیم پی می‌بریم اما شرکت پورشه هنوز درباره‌ی قلب تپنده زیر کاپوت 911 جدید نیز چیزی نگفته و رسانه‌ها را به حال حدس و گمان‌های خود رها کرده است.

البته می‌توان گفت که بر اساس گفته برخی رسانه‌های خارجی،911 جدید از موتور توربو با 6 سیلندر خطی استفاده خواهد کرد.

با انتشار جست‌وخیزان تصاویر 911 جدید، می توان انتظار داشت که پورشه به‌زودی این خودرو را به‌صورت رسمی معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا