مکمل بنزین
شرایط فروش

برلیانس، پراید و آریو جذاب‌ترین‌های سایپا شدند!

دو روزی است که گروه خودروسازی سایپا طرح فروشی را آغاز کرده است که در آن خودروهایی مثل برلیانس، پراید و آریو با قیمت‌های کارخانه و رسمی عرضه می‌شوند و در کمال تعجب صدها سفارش در همان لحظات اولیه برای این خودروها ثبت شده و حالا بسیاری از خودروهای عرضه شده در این طرح به اتمام رسیدند و بعضی از آنها باقی مانده‌اند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در حالیکه بسیاری از محصولاتش در بازار با قیمت‌های نجومی در حال معامله هستند، اقدام به عرضه طرح فروش جدیدی نموده است که خودروهایی همچون برلیانس، پراید و آریو در آن وجود داشته و مشتریان می‌توانند با قیمت رسمی اقدام به خرید آنها کنند که البته موجودی بعضی از خودروها مانند آریو و برلیانس به اتمام رسیده و در محصولی مانند پراید نیز مدل 151 این خانواده هنوز تکمیل ظرفیت نشده است ولی باقی مدل‌های آن به اتمام رسیده است.

سایپا پرایداین طرح فروش جدید در چندین مرحله مختلف انجام شده و خودروهایی مانند برلیانس که با فاصله زیاد قیمتی از کارخانه تا بازار مواجه هستند در عرض چند دقیقه به فروش رسیدند. البته محدودیت کد ملی در این طرح فروش باعث شد تا از فروش چندین دستگاه به یک نفر جلوگیری شده و تعداد زیادی از متقاضیان موفق به خرید این محصولات شوند ولی عدم عرضه محصولات پرطرفدار دیگر مانند سراتو، تندر 90 و… به فاصله گرفتن هر چه بیشتر قیمت بازار از قیمت رسمی منجر شده است.

سایپانکته جالب ماجرا اینجاست که خودروهایی مثل برلیانس و آریو از جمله خودروهایی بودند که قبل از تلاطم فعلی بازار، فاصله قیمتی بسیار اندکی در بازار داشتند و حتی با وجود طرح‌های متنوع فروش نیز خریدار چندانی نداشتند ولی حالا در چند دقیقه به فروش رسیده‌اند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام
    متاسفانه شرکت های خوردو سازی از جمله سایپا و ایران خودرو، در شرایط فعلی هم، مثل گذشته در حال سواستفاده از شرایط بازار و همچنین نیاز مردم هستند،ومحصولاتی که به دلایل فراوان از جمله(کیفیت پایین قطعات،ضعیف بودن موتور، قدیمی بودن گیربکس و غیره ) مورد توجه مردم نیستن را در حال حاضر به فروش می رساند. و باز هم سایت های خبری با تیتر های فریبنده مردم رو تحریک به خرید میکنند.مثال(برلیانس، پراید و آریو جذاب‌ترین‌های سایپا شدند)
    به امیدداشتن خودرو های با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا