مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از نسخه محدود شده لکسوس LC در موتورشو پاریس

نسخه خاصی از لکسوس LC ژاپنی، حالا دارای یک رنگ منحصربه‌فرد جذاب و هم‌چنین استفاده از ترکیب رنگی عالی برای فضای داخلی خودرو در کنار یک کیت اضافه برای خاص‌تر شدن بیشتر خود، در اختیار دارد.

این خودروی جدید، یک نسخه محدودشده (Limited) از لکسوس LC ژاپنی است که در کلاس خودروهای کوپه قرارگرفته و با فضای داخلی مدرن و منحصربه‌فرد خود،4 سرنشین را میزبانی می‌کند.

بارزترین ویژگی این مدل از لکسوس، رنگ زرد ناپلی است که برای آن در نظر گرفته‌شده است. رنگی که حتی از رنگ شعله‌ای زردی که برای نسخه‌های LC لکسوس در نظر گرفته‌شده است نیز، خاص‌تر است.

نسخه محدودشده جدید لکسوس، دارای بسته اسپورت LC بوده، به این معنا که این خودرو روی چرخ‌هایی که توسط رینگ‌های آلومینیومی 21 اینچی سوار شده‌اند، راه می‌رود. این بسته دارای سقفی است که جنس آن به‌منظور کاهش وزن خودرو، از فیبر کربن ساخته‌شده است. همچنین در این بسته از امکانات LC لکسوس، سیستم فرمان پذیری (هندلینگ) دینامیک، چهارچرخ فرمان پذیر، یک دیفرانسیل Torsen با لغزش محدود و یک باله (اسپویلر) فعال قسمت عقبی که در سرعت‌های بیشتر از 80 کیلومتر بر ساعت، از قسمت عقب خودرو بیرون می‌آید نیز به چشم می‌خورند.

نسخه محدودشده، قرار است با هر دو موتور پیشنهادی LC لکسوس رونمایی شود. یک موتور 2.9 لیتری V6 هیبرید باقدرت 354 اسب بخار و همچنین یک موتور تنفس طبیعی 5 لیتری V8 که توانایی تولید 470 اسب بخار را دارد.

قرار است این مدل خاص شرکت لکسوس، در ماه نوامبر همین سال به فروش برسد. نسخه‌ای که مدل قبلی محدودشده آن باقیمت 91.995 پوند به فروش رفته بود و حالا قرار است این مدل خاص و جدید ژاپنی نیز در ماه اکتبر 2018(2 ماه دیگر) در موتورشو پاریس فرانسه، رونمایی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا