مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی دو نسخه جدید ومدرن از 308 توسط شرکت پژو

خانواده پژو 308 جدید، به‌تازگی دارای نسخه‌هایی جدیدتر با فناوری های مدرن تری نیز شده است.  این خودرو در بریتانیا در دو کلاس هاچبک و واگن استیشن(SW)، قابل‌دسترس خواهد بود.

از مؤلفه‌های جدیدی که پژو 308  با خود حمل می‌کند، می‌توان به جلوپنجره و کناره‌های پنجره خودرو که از جنس کروم هستند اشاره کرد. همچنین رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی و سقف پانوراما در کنار ستون‌های آلومینیومی سقف نیز ازجمله امکانات این خودروی جدید هستند.

در داخل کابین نیز می‌توان شاهد صندلی‌هایی از جنس آلکانترا با کوک‌های خیاطی زیاد در رنگ‌های آبی و نارنجی بود. صندلی‌های جلویی اسپورت و خوش‌فرمی نیز با بالشتک‌هایی بسیار راحت و ظریف، برای این خودرو در نظر گرفته‌شده‌اند.

طبق اعلام شرکت پژو، داخل کابین 308 جدید از نور LED استفاده‌شده است که باعث جذابیت و راحتی هرچه بیشتر کابین و حس بهتر درسرنشینان می‌گردد. همچنین، این خودرو از دوربین عقبی، کنترل آب‌وهوا خودکار دو منطقه‌ای، پارک درون‌شهری، حس‌گرهای پارکینگ در دو طرف انتهایی خودرو و امکانات جانبی دیگری نیز بهره می‌برد.

بسته‌ای نیز به‌عنوان کمک‌راننده در نظر گرفته‌شده است که پژو برای مدل جدید 308 خود در نظر گرفته است و شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار توجه راننده در هنگام رانندگی، راهنمای فعال حفظ خودرو بین خطوط، راهنمای تشخیص فعال نقاط کور و همچنین تشخیص حد نهایی سرعت و راهنمایی راننده در مورد سرعت مجاز نیز ازجمله امکانات استانداردی هستند .

کسانی که در بازار جهانی قصد خرید این خودرو رادارند، می‌بایست بین دو موتوری که برای پژو 308 جدید در نظر گرفته‌شده است انتخاب کنند. اولین آن‌ها یک موتور 1.2 لیتری بنزینی با 128 اسب بخار (96 کیلووات) قدرت و دومین آن‌ها نیز، موتوری 1.5 لیتری دیزل بوده که توانایی تولید همان 128 اسب بخار قدرت را دارد. هردوی این موتورها می‌توانند به یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته خودکار متصل شده و قدرت را به دستان راننده و درنهایت به چرخ‌ها منتقل نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا