مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط لیفان X50 اعلام شد

لیفان X50 از جمله خودروهای نسبتا پرطرفدار محصولات کرمان موتور است که چند سالی است در بازار هم‌رده‌های خود توانسته سهم خوبی را کسب نماید که این شرکت به دلیل مشکلات موجودش در فروش سایر محصولات ، اقدام به عرضه طرح فروش نقد و اقساط برای این خودرو کرده است که با توجه به جزئیات آن به نظر می‌رسد مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان و متقاضیان خرید لیفان X50 می‌توانند با شرایط نقد و اقساط اقدام به خرید این خودرو کرده و از شرایط ایجاد شده ویژه مرداد بهره‌مند شوند. این خودرو در دو مدل 96 و 97 به مشتریان عرضه شده است که مدل قدیمی دارای تخفیف است.

لیفان X50فروش نقد و اقساط لیفان X50 با مدل 96

اولین طرح فروش عرضه شده توسط کرمان موتور مدل 96 این خودرو است که با قیمت 81 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه شده و مشتریان می‌توانند با پرداخت یک مرحله‌ای آن، در موعد یک‌ماهه خودروی خود را تحویل بگیرند.

وضعیت سند آن آزاد بوده و سود تاخیر در تحویل نیز 2.5 درصد ماهانه تعیین شده است. در شرایط فروش اقساطی نیز مشتری می‌بایست مبلغ 20 تا 30 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب این شرکت واریز نمایند و الباقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمایند. نکته جالب در این طرح تخفیف 3 تا 5 میلیون تومانی کرمان برای خریداران اقساطی این خودرو است.

وضعیت سند در رهن بوده و بیمه بدنه نیز برای تمامی خودروها الزامی است.اقساط نیز طی چک‌های سه ماهه از مشتری اخذ می‌شود.

لیفان X50فروش نقد و اقساط لیفان X50 با مدل 97

دومین طرح فروش عرضه شده توسط کرمان موتور نیز متعلق به مدل 97 این خودرو است که با قیمت 86 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه شده و مشتریان می‌توانند با پرداخت کامل و نقدی این خودرو با موعد یکماهه، خودروی خود را تحویل بگیرند.

در مدل اقساطی نیز مشتریان می‌توانند با پرداخت 25 تا 35 میلیون تومان خرید خود را انجام داده و مابقی مبلغ خودرو را به صورت تسهیلات در اقساط 12 تا 36 ماهه پرداخت نمایند. مشتری در این طرح اقساطی از تخفیف 3 تا 5 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شود که البته وضعیت سند خودروی خریداری شده در رهن بوده و بیمه بدنه نیز تا پایان اقساط الزامی است.

از دیگر نکات موجود در این طرح فروش، اخذ تمامی هزینه‌های قانونی خودرو و همچنین هزینه بیمه بدنه از مشتری بوده و اقساط طی چک‌های سه ماهه دریافت می‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا