Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتظار افزایش فروش 5 تا 10 درصدی بی ام و در چین با وجود تعرفه ها!

شرکت بی ام و باوجود تعرفه واردات 40 درصدی کشور چین برای خودروهایی که در آمریکا تولید می‌شوند، انتظار دارد که فروش محصولاتش در سال جاری میلادی، چیزی بین 5 تا 10 درصد افزایش پیدا کند.

این شرکت، به‌تازگی شروع به تولید مدل شاسی‌بلند خود یعنی X3 در کشور چین نموده و با این کار قصد قطع کردن واردات این خودرو از سایت تولیدی آن در اسپارتانبورگ آمریکا را دارد. هم‌چنین به‌منظور جبران تعرفه‌های به وجود آمده بین آمریکا و چین، قیمت خودروهای شاسی‌بلند دیگرش مانند X5 و X6 را نیز افزایش داده است.

این شرکت، در حال حاضر بیش از 6 مدل از خودروهایش را در کشور چین به تولید رسانده و قصد دارد که مدل X5 خود را نیز به‌جای تولید در آمریکا و سپس صادر کردن آن به چین، در کشور تایلند تولید کرده و به چین صادر کند. شرکت بی ام و به دلیل بازار بزرگ و سودآور چین، در چند سال اخیر برنامه‌های زیادی را برای افزایش فروش و بازدهی خود در این کشور پرجمعیت ریخته و اجرا کرده است.

این شرکت هنوز هم مدل X5 خود را از کشور آمریکا به کشورهای آسیایی صادر می‌کند و بر اساس گفته‌های این شرکت آلمانی، قرار است شبکه‌های تولید جدید و انعطاف‌پذیری برای صادرات به آسیا و در راستای تغییر سیاست‌های اقتصادی جهانی تدارک ببیند.

 

منبع AUTONEWSCHINA
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.