مکمل بنزین
خبرداخلی

ماجرای جاده چالوس و گازوییل چیست؟

ماجرای ریختن گازوییل در جاده چالوس یکسالی است که در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئوهایی از این اتفاق بسیار بد مدعی شدند که یدک کش‌ها در این جاده گازوییل می‌ریزند تا خودروها تصادف کنند و با اتفاقات این چنینی بتوانند درآمد روزانه خوبی از حمل آنها کسب کنند ولی بارها این اتفاق توسط مسئولین تکذیب شد ولی واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش چرخان، چندی پیش یکی از مسئولین راهداری ماجرای ریختن گازوییل در جاده چالوس را به صورت جدی تکذیب کرد ولی حالا با انتشار کلیپ‌های جدیدتر از این اتفاق که منجر به حوادث وخیم‌تری شده است، علی اصغر کاظمی مدیر ساخت و توسعه راه‌های البرز در نشست خبری خود این موضوع را به نوعی تایید کرد و به طور کلی این ماجرا وارد مرحله جدیدی شد!

جاده چالوسمدیر ساخت و توسعه راه‌های البرز در نشست خبری خود و در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون ریختن گازوییل در جاده چالوس گفت: یکی از اتفاقاتی که اخیرا با آن مواجه هستیم، سر خوردن ماشین‌ها در جاده چالوس است که دلیل اصلی آن وجود گازوییل در سطح جاده است که منجر به اتفاقات این چنینی می‌شود.

وی در ادامه موضوع بی کیفیت بودن آسفالت این جاده را تکذیب کرد و گفت: به طور قطعی می‌توان گفت که جنس آسفالت این جاده مشکلی ندارد و تنها دلیل موجود برای حوادثی که رخ می‌دهد، ریختن گازوییل در سطح آن است که در حال بررسی بیشتر آن هستیم.

کاظمی در ادامه گفت: ما قبل از این که عملیات آسفالت ریزی را انجام دهیم زیرسازی را با قیر انجام دادیم که این اتفاق قطعا به بالا رفتن کیفیت جاده و آسفالت کمک می‌کند و حتی اگر سطح جاده به طور کامل نیز با قیر پوشانده شده بود نیز نباید این سطح از لغزش‌ها رخ میداد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های البرز در ادامه با اشاره به تصاویر منتشر شده از سر خوردن خودروها در جاده چالوس گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی را دیده‌ایم و همین تصاویر ثابت کننده وجود گازوییل در سطح جاده است که قطعا عوامل موثر در این ماجرا می‌بایست مورد بازخواست قرار بگیرند. البته این به شرطی است که ثابت شود این موضوع عمدی بوده و احتمال سهوی بودن این اتفاق وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تابلو هست کار کیه اولین یدک کشی که بیاد سر صحنه ی تصادف که جابجاشون کنه کار خودشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا