مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت BMW 330 2018 اعلام شد ( نیمه دوم مرداد97)

گرانی دلار و تلاطم بازار خودرو باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های واردکننده نیز از این فرصت استفاده کرده و قیمت محصولاتشان را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری بالا ببرند و خودروهای لوکس سردمدار این موضوع هستند. در همین راستا پرشیا خودرو متولی محصولات BMW در ایران در جدیدترین اطلاعیه خود، قیمت جدید BMW 330 2018 را اعلام کرد.

به گزارش چرخان، طبق اطلاعیه جدید پرشیا خودرو، قیمت جدید BMW 330 2018 با افزایش قیمت بیش از 300 میلیون تومانی بروز شد که این خودرو را نیز به سبد خودروهای میلیاردی اضافه کرد و حالا تعداد اندکی از خودروهای برند BMW در ایران با نقدینگی زیر یک میلیارد تومان قابل خرید خواهد بود.

طبق اعلام این شرکت، مشتریان می‎‌توانند با پرداخت یک میلیارد و 199 میلیون تومان با موعد تحویل کوتاه مدت اقدام به خرید این خودرو نمایند. قیمت جدید پرشیاخودرو در حالیست که قبل از این نرخ این خودرو 829 میلیون تومان تعیین شده بود.

این بخشنامه که از امروز قابل اجرا بوده و همه نمایندگی‌های این شرکت ملزم به رعایت آن هستند، دارای موعد تحویل 30 روز کاری بوده و طبیعتا با توجه به ممنوعیت واردات خودرو محدودیت در تعداد قابل ثبت نام برای این خودرو یک امر طبیعی است.

بیشتر بخوانید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا