Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سوزوکی ویتارا مدل 2019 رونمایی شد + جزئیات و تصاویر

سوزوکی ویتارا از جمله خودروهایی است که به دلیل کیفیت بسیار بالا توانسته مشتریان خاص خود را داشته باشد و در کشور ما نیز مدل پایین تر این خودرو جزو پرفروش های پای ثابت ایرانخودرو محسوب میگردد. کمپانی ژاپنی سوزوکی حالا نسخه فیس لیفت 2019 را معرفی کرده است که نسبت به خودروهای هم رده وضعیت مناسبی دارد.

به گزارش چرخان، کمپانی ژاپنی سوزوکی جدیدترین نسخه یکی از محصولات پرفروش خود یعنی ویتارا را رونمایی کرد که البته شکل و شمایل این مدل فیس لیفت به گفته بسیاری از اهل فن همان چیزی است که در نسخه‌های قبلی بوده و تغییرات ایجاد شده بسیار اندک است.

این خودرو که پرفروش‌ترین کراس اوور سوزوکی محسوب می‌شود بیشتر از آنکه در ظاهر تفاوتی با نسخه قبلی داشته باشد، از امکانات امنیتی بالایی بهره‌مند است که طبیعتا جذابیت بیشتری برای افرادی خواهد داشت که به دنبال یک خودروی با کیفیت هستند.

سوزوکی ویتارا مدل 2019
سوزوکی ویتارا مدل 2019

از تغییرات ظاهری سوزوکی ویتارا مدل 2019 می‌توان به تغییر در طراحی جلوپنجره و بخش پایینی سپر اشاره کرد که نسبت به قبل بهتر شده است. در بخش عقب نیز تغییرات در طراحی چراغ‌ها بوده است که طبعا مشاهده این تغییرات منوط به دقت اندکی است که نشان از نبود تمایل سوزوکی برای عدم ایجاد تغییرات گسترده در کراس اوور پرفروش خود دارد. جا دادن نوار LED چراغ‌ها و تغییر محل چراغ دنده عقب شاید تنها چیزی است که نگاه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

در تغییرات داخل کابین نیز می‌توان به تغییرات نمایشگر پشت آمپر اشاره کرد که با رنگی شدن آن و تغییرات ظاهری اندکی که داشته به جذابیت و لوکس بودن این خودرو کمک کرده است. پلاستیک به کار رفته در داخل خودرو نیز بسیار بهتر شده و از نوع نرم و سبکی استفاده شده تا تجربه بهتری را برای مشتریان این خودرو ایجاد نماید.

سوزوکی ویتارا مدل 2019البته گفتنی است که اطلاعات دقیق‌تر از تکنولوژی‌های به کار رفته در این خودرو در شهریورماه همزمان با رونمایی رسمی آن توسط سوزوکی معرفی خواهد شد. سوزوکی برای بازار اروپا تدارک ویژه‌ای دیده و این خودرو را با تمامی امکانات امنیتی همچون ترمزهای خودکار اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب راهی آن می‌کند.

بدیهی است که سوزوکی برای بازارهای مختلف تدارک مختلفی تدبیر خواهد کرد و بازارهای ضعیف‌تر از نسخه‌های غیر فول این خودرو میزبانی خواهند کرد. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور 1 و 1.4 لیتری آن اشاره کرد که جایگزین موتور 1.6 لیتری قبلی شده است که بنا به درخواست و تمایل مشتری تجهیز و فروخته می‌شود.

سوزوکی ویتارا مدل 2019موتور 1 لیتری این خودرو دارای 109 اسب بخار قدرت و 125 نیوتون متر گشتاور است. نسخه 1.4 لیتری سوزوکی ویتارا مدل 2019 نیز دارای 138 اسب بخار قدرت و 162 نیوتون متر گشتاور است. در مورد قیمت این خودرو نیز شایعات زیادی وجود دارد ولی عملا تا زمان عرضه رسمی این خودرو می‌بایست تحمل کنیم تا علاوه بر جزئیات بیشتر از سوزوکی ویتارا مدل 2019، قیمت آن را مورد تحلیل قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.