مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

قیمت خودرو نزولی شده است؛ خرید نکنید!

قیمت خودرو این روزها مهم‌ترین خبری است که در همه رسانه‌های آنلاین و آفلاین مورد توجه مردم و اهالی بازار خودرو قرار می‌گیرد و شاید در بین خبرهای صعود و افزایش قیمت‌ها، خبر نزولی شدن قیمت خودرو بهترین خبری است که می‌توان مخابره کرد.

به گزارش چرخان، سعید موتمنی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران در مصاحبه‌ای پیرامون نزولی شدن قیمت خودروها در بازار تهران گفت: در چند روز اخیر شاهد این بودیم که قیمت در بازار خودرو کاهش یافته و روند افزایشی هفته‌های گذشته متوقف شده است.

خرید خودرو برای نوروز 97 خودروسازی قیمت خوردوهای داخلی قیمت خودرووی در ادامه افزود: به طور کلی میانگین کاهش صورت گرفته در قیمت خودروها چیزی در حدود 18 درصد بوده و خودروهای وارداتی نیز در حدود 6 درصد ارزان شده‌اند. یکی از دلایلی که اثر مثبتی روی قیمت خودروها در بازار داخلی‌ها و خارجی‌ها گذاشته، موضوع بسته ارزی دولت است که توانسته ترمز قیمت‌ها را در این بازار بکشد و از افزایش بی رویه آن جلوگیری نماید.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: با اجرایی شدن بسته ارزی دولت شاهد کاهش نرخ ارز در بازار نیز بودیم و به همین دلیل کاهش در قیمت خودروها نیز به تبع این بسته ارزی رخ داده است.

سعید موتمنی در ادامه با اشاره به حبابی بودن قیمت خودروها گفت: با وجود اعلام کاهش قیمتی که انجام شده ولی باید مشتریان توجه داشته باشند که هنوز قیمت خودروهای داخلی و خارجی دارای حباب هستند و خرید در زمان فعلی منطقی نخواهد بود. به نظر می‌رسد با توجه به رویه موجود و کاهش قیمت‌ها باید منتظر کاهش هر چه بیشتر قیمت‌ها در بازار باشیم.

رنگ خودروها خودروی سواریوی در ادامه افزود: یکی از پیش شرط‌های اصلی کاهش هر چه بیشتر قیمت در بازار خودرو عرضه مناسب توسط خودروسازان است که در صورت عملی شدن این اتفاق قطعا شاهد کاهش قیمت هر چه بیشتر در بازار خودرو خواهیم بود. در مقابل اما بازار خودروهای خارجی با مشکل عدم وجود خریدار روبرو هستند و مشکلی در عرضه وجود ندارد که همین دلیل منجر به کاهش قیمت‌ها خواهد شد. به هر حال پیش بینی می‌شود به زودی وضعیت بازار پایدار شود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. خیلی وقت بود به این سایت نیومدم. اول از همه ظاهر جدید مبارک ولی از بد هم بدتر شده و دوستش ندارم. مطالب هم که پست رفت زیادی داشته و مثل گذشته نیست. خیلی از نویسندهاتون دیگه نیستن. مطالب اونا بهتر بود. شایدم هم هستن ولی متنی نمینویسن. پست رفت کردید

    1. سلام آریو عزیز.
      ممنون از اینکه نظر دادی و خوشحالیم از بازگشتت به سایت.
      میشه بیشتر توضیح بدی که تمایل داری کدوم مطالب رو کار کنیم؟

    2. منم با نظر شما موافقم.مطالب سایت خیلی ضعیف شده.قبلا سایتتون نگاه مردمی تر و بحقی نسبت به مسئله خودرو داشت ولی الان نگاهش تغییر کرده

      1. سلام
        متوجه مردمی نبودن خبر نزولی شدن قیمت خودرو در تاریخی که خبر منتشر شده نمیشم.
        میشه لطفا مثال بیشتری بزنید؟

  2. سلام
    سوال اول
    چطور ممکنه قیمت دلار افزایش داشته باشه و قیمت خودرو پایین بیاد؟

    سوال دوم
    چرا سود خودرو به جیب ۵ خانواده میره ولی کسی صداش درنمیاد؟
    راستی اصلا زمان برای خوردن این پولها دارن یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا