مکمل بنزین
تماشاخانه

۵ نکته درباره ام‌جی ZS مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

به تازگی گروه خودروسازی ام‌جی (MG) خودروی شاسی‌بلند کامپکت با نام ZS را روانه بازار کرده که نسبت به دیگر محصولات خود، خصوصیات بهتر و عملکرد بالاتری دارد. در حال حاضر چهار مدل مختلف از محصولات ام‌جی در بازار کشورمان حضور دارند. خودروهای MG مشهور به خودروهای کوچک، پرشتاب و انگلیسی هستند که در حال حاضر در کشور چین تولید می‌شوند. در این مطلب ۵ نکته جالب درباره ام‌جی ZS مدل ۲۰۱۸ را برایتان معرفی خواهیم کرد.

۱) فضای داخلی

فضای داخلی ام‌جی ZS بسیار بیشتر از آن چیزی که هزینه کرده‌اید ارزش دارد؛ صندلی‌های چرم مرغوب در این خودرو می‌توانند سفر آرام و راحتی را برای سرنشینان فراهم کنند. از سوی دیگر کار با سیستم سرگرمی و اطلاعات که نمایشگر ۸ اینچی دارد بسیار آسان است و شما می‌توانید به دلخواه خود برنامه‌هایتان را دسته‌بندی کنید. به علاوه سیستم صوتی دارای ۶ بلندگو با پژواک سه بعدی یاماهاست.


۲) پارک آسان

بسیاری از افراد در پارک دوبل یا دنده عقب گرفتن مهارت کافی را ندارند، مهندسان ام‌جی برای راحت‌تر کردن رانندگی سنسورها و دوربین‌هایی را تعبیه کرده‌اند که شما تنها با گرفتن دنده عقب به صورت اتوماتیک می‌توانید دید و تصویر واضحی برای پارک کردن خودرویتان بدست آورید.


۳) کیفیت رانندگی

بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند رانندگی با شاسی‌بلند ام‌جی ZS بسیار راحت است که این به دلیل سیستم تعلیق کارآمد و چرخ‌های ۱۷ اینچی آن است ولی بعضی از افراد با توجه به ابعاد این خودرو اعلام کرده‌اند که برای عملکرد بالاتر بهتر بود این کارخانه از چرخ‌های ۱۸ اینچی استفاده می‌کرد.


۴) ایمنی

محصولات دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی ام‌جی از ایمنی بالایی برخوردار نبودند ولی این خودروی شاسی‌بلند توانسته با شرکت در آزمایش‌های مختلف از NCAP چهار ستاره ایمنی را به دست آورد و این بدان معناست که ام‌جی ZS دارای خصوصیات خوب فراوان است.


۵) قیمت

در بازار جهانی امروز که فروش خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور بسیار داغ است و قیمت‌ها تقریبا بالاست، باید بگوییم  این خودرو تنها ۲۴ هزار پوند قیمت دارد که نسبت به سایر رقبا در بازار قیمت بسیار منصفانه‌ای را دارد. در ضمن این مدل ضمانت ۷ ساله بدون محدودیت کیلومتر و ۲۰ سال خدمات پس از فروش در جاده‌ها بدون هزینه دارد که باعث شده خیلی از افراد به دنبال خرید آن باشند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با شاسی‌بلند ام‌جی ZS مدل ۲۰۱۸ بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا