مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف تحویل پژو 2008 ایران‌خودرو مشخص شد

پژو 2008 جزو خودروهایی است که با برجام به ایران آمد و جزو اولین خودروهای پسابرجامی در کشورمان محسوب می‌شود که توسط شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو تولید شد. این خودرو با حواشی بسیار زیادی نیز همراه بود و به هر ترتیبی که بود چند هزار دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شد که تکلیف صدها سفارش باقیمانده از این خودرو نامعلوم است!

به گزارش چرخان، شرکت ایکاپ؛ شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو فرانسه که احتمالا به زودی ماهیت خود را از دست خواهد داد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ضمن پوزش بابت تاخیر در تحویل خودروهای پژو 2008 ثبت نامی به زودی تمامی تعهدات این شرکت برای این خودرو عملی خواهد شد و مشتریان هیچ نگرانی بابت تحویل خودروهایشان نداشته باشند.

پژو 2008طبق اطلاعیه صادر شده توسط شرکت ایکاپ، مدیر فروش این شرکت در محل ساختمان فروش آن در تقاطع آزادی-یادگار حضور پیدا کند و مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رفع نگرانی‌های موجود در این زمینه به این محل مراجعه کرده و از مراجعه به سازمان فروش ایران‌خودرو و همچنین ساختمان مرکزی ایکاپ خودداری کنند چرا که در کار این سازمان‌ها نیز اختلال ایجاد شده است.

همچنین طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایکاپ، مشتریان برای تحویل هر چه سریع‌تر خودروهای خود می‌بایست سفارش تغییر رنگ از قرمز، آبی و نقره‌ای به سفید، مشکی و خاکستری به صورت دستی ارائه کنند که این کار باعث تسریع در عملکرد تحویل خودروها به ایشان خواهد شد. البته گفتنی است که الزامی در این تغییر نبوده و صرفا به دلیل تسریع در تحویل این توضیه انجام شده است.

پژو 2008همچنین طبق اطلاعیه این شرکت، به زودی تعداد نمایندگی‌های ایکاپ افزایش خواهد یافت که منجر به ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشتریان خواهد شد و همچنین استانداردهای استفاده شده در این نمایندگی‌ها طبق آخرین استانداردهای تعیین شده از سوی نهادهای بین المللی خواهد بود و مشتریان بابت خدمات پس از فروش نگران نباشند.

ایکاپ در این اطلاعیه تاکید کرده است که اخبار منتشر شده در خصوص عدم تحویل خودروها کذب بوده و هیچ نوع تعویض و اجباری برای مشتریان وجود نداشته و تهدات طبق قرارداد منعقد شده انجام خواهد گرفت و مشتریان پژو 2008 با شرایط تعیین شده دریافت خواهند کرد. مشتریان می‌بایست به اخبار این شرکت از طریق کانال‌های ارتباطی ایکاپ و رسانه‌های رسمی، مراجعه کرده و به اخبار دیگر رسانه‌ها توجهی نداشته باشند.

پژو 2008همچنین طبق گفته ایکاپ، نمایندگانی که به هر صورت در برخورد با مشتریان تخلفی داشته باشند قطعا با آنها برخورد خواهد شد و مشتریان نیز نسبت به گزارشات مربوطه اقدام نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خدا ازتون نگذره از اون رئیس دولت دلالی میکنه ،تحویل ۲۰۰۸من تیر ۹۷بود تا حالا ندادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا