Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط پیش فروش چانگان CS35 توسط سایپا اعلام شد

چانگان CS35 از جمله خودروهای پرطرفدار گروه خودروسازی سایپا است که در حال حاضر با تفاوت قیمت قابل توجهی در بازار آزاد در حال معامله است. این خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا با شرایط جدید و موعد تحویل چند ماه آینده به فروش می‌رساند که مشتریان می‌توانند مستقیما از طریق سایت این شرکت ثبت سفارش کنند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط پیش فروش چانگان CS35 رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با پرداخت 37 میلیون تومان ثبت نام خود را انجام دهند و با موعد تحویل هفته چهارم دی و بهمن سال جاری خودروی خود را تحویل بگیرند.

از دیگر شرایط این طرح پیش فروش می‌توان به قطعی نبودن قیمت این خودرو اشاره کرد که مشتری می‌بایست پس از مشخص شدن قیمت قطعی خودرو نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده  و خودروی خود را در موعد مشخص شده نسبت به موجودی این شرکت اقدام نماید.

چانگان CS35این شرایط فروش از روز یکشنبه آینده از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش گروه سایپا این خودرو را سفارش دهند. گروه سایپا برای پیش پرداخت‌های این طرح فروش سود 15 درصدی در نظر گرفته است و همچنین سود انصراف نیز 12 درصد قید شده است.

هر کد ملی صرفا امکان ثبت یک سفارش را خواهد داشت و مشتریانی که در 6 ماهه گذشته از این شرکت خودرو خریداری کرده‌اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

همچنین امکان استفاده از صلح برای حواله‌های صادر شده وجود ندارد و مشتری ثبت نام کننده صرفا قادر به دریافت چانگان CS35 خواهد بود.

به سوپر گروه تلگرامی چانگان CS35 ملحق شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.